سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۳ مرداد ماه ۹۸

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود/ کشف ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۳ مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز پنج شنبه ۳ مرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.



کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود


سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فراورده‌های طبیعی، ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام گشت انتظامی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل چوب جنگلی مشکوک شدند

وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف ۲ تن چوب قاچاق در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، گفت: به منظور پیشگیری اجتماعی، ارتقاء امنیت عمومی و مقابله با سوداگران مرگ، طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح که به مدت یک هفته به اجرا در آمد ماموران این پلیس در استان و شهرستان‌های تابعه موفق به شناسایی و دستگیری ۷۱ خرده فروش مواد مخدر در سطح استان شدند.

سرهنگ ثقفی با اشاره به دستگیری ۱۴۸ معتاد متجاهر و معرفی آنان به مراکز درمانی و ترک اعتیاد در این طرح گفت: در اجرای این طرح ۴ خودرو و ۳ موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان که در تهیه و توزیع مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گرفت نیز توقیف شد.

وی از کشف ۲۸ کیلو و ۵۶۰ گرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ و عاملان افیونی خبر داد و افزود: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می‌شود.

حادثه رانندگی با یک کشته و یک مصدوم در قائمشهر

برخورد خودروی پژو با دو عابر پیاده در قائمشهر در مسیر ارتباطی پل تلار منجر به مرگ یکی از آنان شد.

در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در مسیر ارتباطی قائم شهر به بابل، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ قائم شهر به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه که در در محدوده پل تلار به وقوع پیوست، خودروی پژو با فردی ۵۲ ساله که به همراه فرزند ۱۲ ساله در حال تردد در عرض این خیابان بود برخورد کرد.

بر اثر این حادثه، نامبرده در دم جان باخت و فرزند وی به علت جراحات و صدمات وارده توسط عوامل امداد و نجات جاده‌ای به بیمارستان منتقل شد.

علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه استان در دست بررسی است.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.