مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۳۱ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۳۱ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.
 

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ساری

  روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد ، ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درحین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی شکارچیان غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و لاشه یک راس خوک دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری (سر محیط بانی محمدآباد) درحین گشت وکنترل درمنطقه دودانگه شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیرکردند.

 ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساریدر ماموریت دیگر با همکاری ماموران نیروی انتظامی یک شکارچی غیرمجاز راکه اقدام به شکار یک راس خوک کرد ،دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

 

مرگ راکب موتورسیکلت دربابل


غلام نیا روشن سخنگوی سازمان اورژانس بابل گفت:ساعت ۲۱:۳۳ دقیقه دیشب طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی تصادف نیسان باموتورسیکلت در جاده بابل به بهنمیر روبروی تالار سیمرغ گزارش شد.
 
وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه امیرکلا به محل حادثه اعزام کرد.
تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کردند.
 
اشکپور گفت: در این حادثه راکب متورسیکلت که مرد ۲۱ ساله بودبه علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود؛ و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس برای احیا ثمری نداشت. با این حال به بیمارستان بهشتی بابل منتقل کردند متاسفانه تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

دستگیری سارق میلیاردی در بهشهر

 

  سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شناسایی و دستگیری سارق منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت از منزلی در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی  افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود:  متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت اعتراف کرد و ضمن کشف اموال مسروقه از مخفیگاه متهم به ارزش یک میلیارد ریال وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سارقان همکاری مردم با پلیس امری الزامی است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودرو‌ها و افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در سوادکوه شمالی

 

سرهنگ شهرام دمساز فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی  از کشف بیش از ۳ تن چوب آلات جنگلی قاچاق از یک کامیون و وانت نیسان خبر داد.

وی افزود: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا به خصوص قاچاق منابع ملی، ماموران گشت پلیس آگاهی این فرماندهی حین گشت زنی در محدوده کلیج خیل شیرگاه به یک کامیون حامل چوب مظنون شدند.

سرهنگ شهرام دمساز گفت: ماموران در اقدامی غافلگیرانه با متوقف کردن خودروی مورد در بازرسی از آن موفق به کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: در همین خصوص عوامل گشت کلانتری مرکزی از یک دستگاه وانت نیسان ۶۰۰ کیلو انواع چوب آلات جنگلی قاچاق را کشف کردند.

وی گفت: پلیس به هیج عنوان اجازه نخواهند داد تا یک عده با چپاول و غارت سرمایه ملی بدنبال کسب منفعت و سود باشند و برابر قانون با این افراد رفتار خواهد شد.

سرهنگ دمساز افزود: قطع درختان نه تنها به تاراج بردن منابع ملی محسوب می‌شود بلکه تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد.

 

کشف ۱۸ فقره سرقت در شهرستان بابل

 

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق اماکن دولتی، منازل و قطعات داخل خودرو با ۱۸ فقره سرقت خبر داد وگفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن دولتی، منازل و قطعات داخل خودرو در شهرستان بابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم به سرقت شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و ۱۸ فقره انواع سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ سید محسن جعفری  افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با حکم سادره روانه زندان شد.

 
انتهای پیام/آ
برچسب ها: حادثه ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.