سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورای اسلامی شهر نیشابور کمر همت به ساخت بیمارستان خصوصی بست

شورای اسلامی شهر نیشابور برای کمک به ساخت بیمارستان خصوصی در این شهر اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد حسن زرندی رئیس کمیسیون مشارکت‌های اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: با توجه به اعلام آمادگی صورت گرفته از سوی برخی سرمایه‌گذاران برای ساخت بیمارستان خصوصی در نیشابور، شورای اسلامی شهر آمادگی دارد تا ضمن تسهیل شرایط، زمینه لازم برای اجرای این پروژه را فراهم کند.

او ادامه داد: در همین ارتباط در روز‌های قبل دو جلسه کاری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، مسئولان دانشکده علوم پزشکی و دکتر گرمابی نماینده مردم نیشابور در خانه ملت و همچنین تعدادی از سرمایه گذاران، پیرامون شرایط مورد نیاز برای اجرای این طرح بحث و بررسی صورت گرفت.

رئیس کمیسیون مشارکت‌های اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: به طور حتم ساخت بیمارستان خصوصی در نیشابور علاوه بر آن که منجر به ارتقای خدمات درمانی برای همشهریان می‌شود بستر مناسبی برای رونق توریسم سلامت در نیشابور خواهد بود.

زرندی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری آمادگی دارند تا از طریق در اختیار قراردادن زمین مناسب برای این پروژه و صدور پروانه برای آن، ضمن تسهیل شرایط برای راه‌اندازی بیمارستان خصوصی، در فرایند بهره‌برداری از این طرح مشارکت داشته باشند.
 
انتهای پیام//ف.س

ساخت بیمارستان خصوصی در نیشابور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.