سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان احشام در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: سارقان احشام در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ مهدی پور غلامحسین  فرمانده انتظامی بروجرد گفت: سارقان احشام در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

 پور غلامحسین افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در شهرستان بروجرد موضوع بصورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که سارقان پس از شناسایی طعمه خود، از غفلت صاحب احشام استفاده کرده و با ربودن آن‌ها بلافاصله از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: بلافاصله با فعال کردن اکیپ گشت‌های انتظامی و تلاش‌های شبانه روزی، سارقان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و ۱۳ راس گوسفند سرقتی نیزکشف و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی گردید.

سرهنگ پور غلامحسین اضافه کرد: همچنین ماموران انتظامی بروجرد با توقیف یک دستگاه اتوبوس کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

وی اظهار داشت: برابر اعلام ماموران پلیس راه بروجرد حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مضنون که با هماهنگی مقام قضائی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی چهار دستگاه ماشین لباس شویی، مقادیر زیادی قطعات خودرو، یک دستگاه پشمک ساز، ۲۰۰ عدد تلمبه سه گوش، ۱۳ عدد کمپرسور کولر کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

انتهای پیام/ر

سارقان احشام در بروجرد دستگیر شدند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.