سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل هدایت شغلی معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد:

مددجویی که اشتغال زایی را نپذیرد از چرخه حمایت حذف می‌شود

مدیرکل هدایت شغلی معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در قزوین گفت: مددجویی که توانایی کار داشته باشد و اشتغال زایی را نپذیرد از چرخه حمایت حذف می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علیرضا رمضانی مدیرکل هدایت شغلی معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قزوین در بازدید از شرکت نوآور ارتباط صنعت استان قزوین گفت: مددجویی که توانایی کار داشته باشد حداکثر پنج سال تحت حمایت قرار می‌گیرد و در این مدت اگر از معرفی به کار اجتناب کند از چرخه حمایتی حذف و مستمری وی قطع می‌شود.

رمضانی با اشاره به اقدامات انجام شده عنوان کرد: یکی از اقداماتی که کمیته امداد امام (ره) با همراهی مجلس موفق به انجام آن شد، استفاده از منابع قرض الحسنه بانک‌ها بود.

وی تصریح کرد: در ابتدای این گام ۲۰ درصد از منابع قرض الحسنه بانک‌ها برای ایجاد اشتغال اختصاص یافت.

مدیرکل هدایت شغلی معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قزوین گفت: در ادامه با تعامل و همکاری بانک مرکزی، این تلاش‌ها به اختصاص منابع قرض الحسنه بانک‌ها برای ایجاد ۱۰۰ هزار اشتغال سالیانه اختصاص یافت.

رمضانی عنوان کرد: کمیته امداد امام (ره) آمادگی دارد تا پرداخت تسهیلات اشتغال زایی را برای کارفرمایان در کنار بسته تشویقی را مبتنی بر قانون به اجرا درآورد.

انتهای پیام/ک

مددجویی که توانایی کار داشته باشد حداکثر پنج سال تحت حمایت قرار می‌گیرد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.