سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون جوانان هلال احمر استان ایلام خبر داد؛

حضور فعال جوانان هلال احمر در شهرک شهید کشوری (سرطاف) ایلام

معاون جوانان هلال احمر استان ایلام از اجرای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی جوانان هلال احمر در شهرک شهید کشوری (سرطاف) ایلام خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛علی اصغر علی اکبری معاون جوانان هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: در ادامه پروژه توانند سازی محلی در شهرک شهید کشوری ایلام سرتیم‌های طرح ملی پیمان و تیم سحر فعالیت‌های بشر دوستانه خود را در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرا کردند.

علی اکبری بیان کرد: هدف از اجرای این طرح توانمندسازی و توسعه رویکرد اجتماع محور در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد از طریق برنامه‌های بشر دوستانه هلال احمر به کودکان، نوجوانان، جوانان و والدین آن‌ها است.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های متنوع در بین کودکان و دانش آموزان شهرک شهید کشوری سرطاف توسط تیم سحر و سرتیم‌های طرح ملی پیمان، باعث شادی و نشاط در بین آن‌ها شد و همچنین با استقبال خوب والدین در این پروژه اجتماع محور گردید، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آموزش امداد و کمک‌های اولیه برای آن‌ها برگزار شد.

معاون جوانان هلال احمر استان ایلام ادامه داد: ایستگاه نقاشی برای کودکان و نوجوانان با موضوع مبارزه با مواد مخدر، بازی‌های متنوع بومی و محلی، آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای والدین از دیگر خدمات جوانان هلال احمر در شهرک شهید کشوری (سرطاف) از توابع شهرستان ایلام بود.

انتهای پیام/ د

 

کارگاه آموزش پیشگیری از اعتیاد برای والدین در ایلام

برچسب ها: هلال احمر ، موادمخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.