سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری استان ایلام مطرح کرد؛

تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء در استان ایلام

معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری استان ایلام از تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۸ در استان خبر داد.

سیدعلی نوربخش معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  از تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۸ خبر داد و گفت:  با دعوت از کلیه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی، نخبگان و سرمایه‌های علمی استان به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی ۹۸/۰۴/۰۴ لعایت ۹۸/۰۴/۱۰ برای ثبت نام اقدام ننموده اند فرصت مجددی ایجاد شده تا بتوانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند لذا متقاضیان ثبت نام در این آزمون می‌توانند از تاریخ ۹۸/۰۵/۰۱ لغایت ۹۸/۰۵/۰۶ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی افزود :ثبت نام در این آزمون صرفا بصورت اینترنتی و از طریق سایت مذکور صورت می‌پذیرد.

سیدعلی نوربخش یادآورشد: علیرغم محدودیت پذیرش بانوان در برخی استان‌ها بحمدلله در استان منعی برای جذب و بکار گیری بانوان محترم وجود ندارد.

معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری استان ایلام  اضافه کرد: در سال جاری آزمون ایثارگران بصورت جداگانه برگزار نخواهد شد، و داوطلبان ایثارگر نیز در صورت دارا بودن شرایط، می‌بایست در آزمون (جذب عمومی) تصدی منصب قضاء سال ۹۸ شرکت نمایند.

 وی ادامه داد:ضمنا ان دسته از داو طلبانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری استان ایلام عنوان کرد:قابل ذکر است کلیه ضوابط و مقررات مربوط به این آزمون اعم از شرایط عمومی، شرایط اختصاصی، مدارک مورد نیاز، زمان ثبت نام و برگزاری آزمون، مواد و ضرایب امتحانی و سایر اطلاعات لازم، بر روی پایگاه اطلاع رسانی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به نشانی qazahrm.ir درج گردیده و متقاضیان می‌توانند اطلاعات لازم را از این طریق کسب نمایند.

انتهای پیام/ د

برگزاری آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء 

برچسب ها: اشتغال ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.