سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکری: به خودم قول کسب مدال طلای قهرمانی آسیا را داده ام

ملی پوش تیم ملی دوچرخه سواری گفت: من به خودم قول کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دوچرخه سواری را داده ام، اما قولی به مسئولان نمی‌دهم.

فراز شکری ملی پوش تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آمادگی خود پیش از رقابت های قهرمانی آسیا لبنان بیان کرد: برنامه ریزی طولانی و دقیقی داشتم تا در قهرمانی آسیا در اوج آمادگی قرار بگیرم که بهترین عملکرد را در این مسابقات ارائه دهم. هدف اصلی من برای قهرمانی آسیا کسب مدال طلا است تا سهمیه‌ی مستقیم المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنم. من به خودم قول کسب مدال طلا را داده ام، اما به مسئولان و رسانه‌ها چنین قولی نمی‌دهم و اگر این اتفاق محقق شود منجر به خوش حالی همگان می‌شود.

او در ادامه اظهار کرد: تیم ملی دوچرخه سواری ۳ اردو را پشت سر گذاشته است که اولی در استان مرکزی و سومی در کمپ تهران برگزار شد. بین این دو اردو مسابقات قهرمانی کشور در سردشت برگزار شد. ملی پوشان از آمادگی خوبی برخودارند و اکنون در حال بستن چمدان برای اعزام به قهرمانی آسیا لبنان هستیم.

شکری درباره تاثیر حضورش در تیم ایتالیا گفت: وقتی بازیکن در مسابقه‌ای خارج از کشور شرکت می‌کند ۱۰۰ درصد آمادگی ذهنی او بیشتر خواهد شد. در باشگاه خارجی با افراد حرفه‌ای نشست و برخواست داریم و چیز‌های زیادی یاد می‌گیریم که باعث می‌شود در رقابت‌ها پخته‌تر شرکت کنیم.

او در پایان اظهار کرد: فدراسیون تا جایی که بودجه اش اجازه می‌داده به ورزشکاران کمک کرده است، اما کمک‌ها نسبت به قهرمانی آسیا سال گذشته کمتر شده است و آن هم به خاطر شرایط اقتصادی است. امیدوارم با انرژی‌های خوبی که جامعه‌ی دوچرخه سواری برای ما می‌فرستند در مسابقات قهرمانی آسیا خوش بدرخشیم.


بیشتر بخوانید:

خاتومی مشکلی برای شرکت در مسابقات داخلی دوچرخه سواری ندارد

ملی پوش دوچرخه سواری مصدوم شد

پرتوآذر امید قهرمانی آسیاست


انتهای پیام/

آخرین اخبار از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.