محسن سلگی گفت: فرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سواری یکی از امید‌های کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا است.

پرتوآذر امید قهرمانی آسیاست/ اقدامات برای دریافت روایدد انگلیس انجام شده استمحسن سلگی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان فردا صبح تهران را به مقصد بیروت ترک می‌کند تا در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند. این مسابقات از ۴ تا ۶ مرداد ماه به میزبانی لبنان برگزار می‌شود. یک اردوی دو هفته‌ای در استان مرکزی برگزار شد، پس از آن مسابقات قهرمانی کشور در سردشت را پشت سر گذاشتیم و اکنون اردو‌های تیم ملی در کمپ تیم‌های ملی دوچرخه سواری تهران در حال برگزاری است. شرایط ملی پوشان خوب است و در وضعیت روحی بالا و آمادگی خوبی قرار دارند. در بخش بانوان فرانک پرتوآذر شانس زیادی برای کسب مدال دارد. با توجه به درخشش اخیر بانوان در این رقابت ۳ بانو را به مسابقات اعزام خواهیم کرد. امیدواریم در بخش آقایان و بانوان بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم و با دست پر به ایران باز گردیم.

او در ادامه گفت: امسال سال المپیک است و اگر بازیکنان بتوانند روی سکوی مسابقات قهرمانی آسیا قرار بگیرند و مدال طلا کسب کنند می‌توانند مستقیم سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنند. در مجموع ۱۰ بازیکن به رقابت‌های قهرمانی آسیا لبنان در دو رده‌ی بزرگسالان و جوانان اعزام می‌شوند. از لحاظ تعداد نفرات یک تیم کیفی را به مسابقه اعزام می‌کنیم.

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری درباره اخذ مجوز حضور تیم ملی جاده در مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: درخواست حضور تیم ملی دوچرخه سواری جاده در انگلیس را به وزارت ورزش و جوانان داده ایم، اما هنوز در شورای برون مرزی مطرح نشده است. فدراسیون در حال پیگیری‌ روادید ۳ ملی پوش برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان است. تلاشمان این است که یک تیم کیفی را اعزام کنیم. بازیکنانی به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌کنیم که از انگیزه‌ی بالاتری برخوردار باشند.

سلگی در پایان عنوان کرد: امیدوارم با حضور پر قدرت در رقابت‌های پیش رو بتوانیم سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید:

قمری: محرومیت دوپینگ سهرابی قطعی نیست

خاتومی مشکلی برای شرکت در مسابقات داخلی دوچرخه سواری ندارد

ملی پوش دوچرخه سواری مصدوم شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار