ملی پوش دوچرخه سواری گفت: تعدادی از افراد ایرانی که دوچرخه سواری ایران برایشان منفعت ندارد با اخبار دروغ، فدراسیون جهانی را بر علیه ما کردند.

سهرابی: تعدادی از افراد فدراسیون جهانی دوچرخه سواری را بر علیه ایران کردندمهدی سهرابی ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعلیق خود از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری بیان کرد: نزدیک به ۱۸ ماه پیش یک اردو در کیش داشتیم که فدراسیون جهانی از من تست دوپینگ گرفت. جواب تست ها یک هفته بعد به ایمیل من ارسال شد که جواب آن منفی بود. چندی پیش اتحادیه جهانی در سایت خود اعلام کرد به من مشکوک است و تا اطلاع ثانوی تعلیق هستم. این اتفاق باز می گردد به افراد داخل ایران که دوچرخه سواری برایشان منفعت ندارد و بر علیه دوچرخه سواری ایران به فدراسیون جهانی نامه می زنند. آن ها با آمار دروغ و غلط فدراسیون جهانی را به ایران بدبین کردند.

او در ادامه بیان کرد: تاسف می خورم که تعدادی از رسانه ها از افراد با سواد استفاده نمی کنند. اگر آن ها سایت اتحادیه ی جهانی را به دقت مطالعه می کردند متوجه می شدند که در سایت نوشته شده است که  احتمال استفاده ی مواد ممنوعه برای سهرابی وجود دارد. در سایت اتحادیه ی جهانی نام ماده و تاریخی عنوان نشده است. یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد این احتمال برای رقابت های قهرمانی آسیا بوده است چرا با آبروی من بازی می کنید. کاش قبل از انتشار چنین خبری با من تماس می گرفتند تا اطلاعات کامل را در اختیارشان می گذاشتم. 

سهرابی گفت: فدراسیون جهانی به من گفته است که اگر اعتراضی دارم بگویم، در غیر این صورت باید اعتراف کنی تا تخفیف داده شود. در حال تکمیل مدارکم هستم تا به صورت دفاعیه به فدراسیون جهانی ارسال کنم. 

ملی پوش دوچرخه سواری در پایان اظهار کرد: با احتمالات نمی توان هیچ کس را تعلیق و محروم کرد و اگر به تست من مشکوک هستند دوباره از من آزمایشات لازم را بگیرند. بعضی از رسانه ها که کلا از ما دفاع نمی کنند پس حداقل بر علیه ما خبر غلطی را منتشر نکند. اگر خبری واقعیت داشت می توانند آن را منتشر کنند.


بیشتر بخوانید:

تست دوپینگ دوچرخه سوار کشورمان مثبت شد

قمری: محرومیت دوپینگ سهرابی قطعی نیست

پرتوآذر: هیئت دوچرخه سواری استان فارس دغدغه‌های ورزشی من را به حاشیه برد


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از فدراسیون دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار