سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازارچه محصولات کشاورزی در سه شهرستان بوشهر ایجاد می‌شود

بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و روستایی به منظور حذف واسطه‌ها و ایجاد زمینه‌ای برای فروش مستقیم محصولات کشاورزان و تولید کنندگان در استان بوشهر راه اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هدف از راه اندازی بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و روستایی، دسترسی مردم به محصولات مورد نیاز با قیمت و کیفیت مناسب، رونق فعالیت کشاورزان و حذف واسطه‌هاست.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر به ایرنا گفته است، بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و روستایی در شهرستان‌های دشتستان، دشتی و گناوه راه اندازی می‌شود.

به گفته احمد جهانگیرلو، برای ساخت این بازارچه‌ها ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: تاکنون چهار میلیارد ریال اعتبار برای انجام مطالعات طرح هزینه شده است و با تخصیص اعتبار تا سال ۹۹ طرح باید تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و روستایی در اختیار اتحادیه‌های زیر مجموعه جهاد کشاورزی قرار می‌گیرند و اتحادیه‌ها محصولات کشاورزی و تولیدی روستاییان را به صورت مستقیم خریداری و در بازارچه عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/ک

بازارچه‌ عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در استان بوشهر راه اندازی می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.