معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر، بازارچه کارآفرینی بانوان بوشهری با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در مناطق حاشیه نشینی شهر بوشهر راه‌اندازی شد.

بازارچه کارآفرینی بانوان بوشهری راه‌اندازی شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در آستانه سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با هفته بزرگداشت زن، محصولات تولیدی کارآفرینان بانوی بوشهری با راه‌اندازی بازارچه کارآفرینی بانوان ارائه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر در مراسم افتتاح بازارچه کارآفرینی بانوان بوشهری با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر توجه به حوزه اشتغال در شهر‌ها و روستا‌ها بیان کرد:حل اشتغال جوانان و حمایت از کارآفرینان در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار دارد و در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده است.

سعید زرین‌فر تاکید کرد: حل اشتغال جوانان در تحکیم بنیان خانواده و تشکیل خانواده نقش مهم و تاثیرگذاری دارد و خدمت در این عرصه فعالیت خیرخواهانه محسوب می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش صندوق کارآفرینی امید در عرصه اشتغال‌زایی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در عرصه‌های کارآفرینی در اولویت است که صندوق کارآفرینی امید نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

معاون امور اجتماعی استانداری بوشهر هم با اشاره به راه‌اندازی بازارچه کارآفرینی بانوان بیان کرد: این بازارچه در عرصه تولید صنایع دستی، محصولات فرهنگی، هنری، مواد غذایی، تولید سنگ و دیگر حوزه‌ها با همکاری سازمان‌های مردم نهاد در حاشیه شهر بوشهر ایجاد شده که ۲۰ شرکت کارآفرین بانوان استان بوشهر محصولات خود را عرضه کرده‌اند.

محمد مظفری از سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد ریالی در راه‌اندازی بازارچه کارآفرینی بانوان بوشهری خبرداد و عنوان کرد: غرفه‌های بازارچه کارآفرینی بانوان به صورت رایگان به مدت ۱.۵ سال در اختیار کارآفرینان قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

بازارچه کارآفرینی بانوان بوشهری با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد راه‌اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.