معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در راستای تامین ماهی مردم بوشهر با قیمت مناسب، بازارچه آبزیان در مرکز استان راه‌اندازی شد و این بازار در تمامی شهرستان‌های این استان ایجاد می‌شود.

بازارچه ماهی در بوشهر راه‌اندازی شد به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مجید خورشیدی در آیین افتتاح بازارچه ماهی و آبزیان بوشهر با بیان اینکه مردم بوشهر از قیمت ماهی گلایه‌مند هستند بیان داشت: مردم استان بوشهر انتظار دارند که در کنار آبراه خلیج فارس دسترسی به آبزیان با قیمت مناسب داشته باشند و در این راستا ایجاد بازارچه‌های توزیع آبزیان از جمله ماهی در دستور کار قرار گرفت.

وی، با بیان اینکه بازارچه ماهی با همکاری شیلات، اتحادیه تعاونی صیادان و شرکت‌های مختلف صیادی ایجاد شده افزود: با این اقدام قیمت فروش ماهی به شهروندان پایین‌تر از نرخ بازار عرضه می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی برای دسترسی مردم به ماهی، قیمت‌ها هر روز کاهش می‌یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بازارچه ماهی با استقبال مردم بوشهر مواجه شده گفت: پیش بینی می‌شود با اطلاع رسانی، مردم بتوانند ماهی و سایر مایحتاج غذایی خود را از این بازارچه تهیه کنند.

خورشیدی، با بیان اینکه قیمت انواع آبزیان در بازارچه ماهی نسبت به بازار بوشهر کمتر است افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در تمامی شهرستان‌های استان بوشهر بازارچه ماهی ایجاد می‌شود.

وی، با تاکید بر عرضه صید، لنج‌داران و کشتی‌های صیادی به بازار فروش تصریح کرد: صید آبزیان صیادان باید در بازار ماهی شهر‌های استان بوشهر عرضه شود و انتقال صید به دیگر استان‌ها از طریق گلوگاه‌های انتظامی در راستای تامین نیاز مردم کنترل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: باید انتظارات مردم استان بوشهر در راستای تامین ماهی و دیگر آبزیان با قیمت پایین‌تر از بازار محقق شود که راه‌اندازی بازارچه ماهی در این راستا است.

انتهای پیام/م

بازارچه ماهی در بوشهر افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.