سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح رومینگ بین اپراتوری در ۴۴۶ نقطه از استان اردبیل

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از اجرای طرح رومینگ بین اپراتوری در ۴۴۶ نقطه از استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  بهروز رزمی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در جلسه شورای اداری بخش ثمرین با اشاره به اجرای طرح رومینگ بین اپراتوری در ۴۴۶ نقطه از استان اردبیل، این پروژه را رویکرد مهمی در بهبود پوشش تلفن همراه در استان خواند.

وی اظهار داشت: با تدابیر درنظر گرفته شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بهبود پوشش تلفن همراه، تعداد نقاط فاقد پوشش و یا بدپوشش در استان تا مقدار قابل توجهی کاهش داده شده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان به منظور کاهش شکاف دیجیتالی در استان از برنامه‌های مهم این مجموعه است.

رزمی با اشاره به اینکه سال گذشته تعداد ۸۳۰ روستای استان از نعمت اینترنت پرسرعت برخوردار شده اند، گفت: این روستا‌ها توسط انعقاد قرارداد با شرکت Hi-Web از این امکان بهره‌مند شده اند که روستاییان می‌توانند با مراجعه به شرکت مذکور نسبت به نحوه استفاده ز اینترنت پرسرعت آگاهی یابند.

وی افزود: ثمرین دارای ۱۴ روستای بالای ۲۰ خانوار است که تمامی این روستا‌ها از نعمت تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت و تلفن همراه بهره‌مند هستند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل ادامه داد: این تعداد برخی روستا‌ها نیاز به تقویت پوشش تلفن همراه دارند که با افتتاح پروژه‌های ایجاد سایت جدید و ارتقاء نسل در این نقاط مشکلات احتمالی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ح

 ۸۳۰ روستای اردبیل از نعمت اینترنت پرسرعت برخوردار شده اند

برچسب ها: ارتباطات ، اینترنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علیزاده
۱۵:۰۶ ۳۰ تير ۱۳۹۸
روزی روز گاری تلفن همراه اختراع شد!! از آن زمان خیلی وقت است که می گذرد اما روستای لنج آباد مشگین شهر و روستاهای حومه آن نمی دانند این اختراع چیست؟!!!!! چون آنتن دهی تلفن همراه در آنجا تبدیل به رویا شده است!!!!!!1