سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز حمایت از بخش خصوصی کرمانشاه به‌صورت جدی تر از قبل در شبکه زاگرس

معاون خبر شبکه زاگرس در دیدار رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت : حمایت از بخش خصوصی کرمانشاه به‌صورت جدی تر از قبل در شبکه زاگرس آغاز می‌شود

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدنی معاون خبر صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در دیدار با کیوان کاشفی، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران، گفت : پایین آمدن رتبه بیکاری گویا در زندگی روزمره مردم نمود نداشته است و این در حالی است که ظرفیت‌های بسیاری برای اشتغال در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در بحث رونق تولید، اقدامات خوبی توسط صدا و سیمای مرکز کرمانشاه انجام گرفته است، گفت : تولیدات خبری شبکه کرمانشاه در خبر سراسری پخش می‌شود و در هفته چند گزارش استان کرمانشاه در شبکه سراسری پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و سوژه های خبری را در رسانه ملی به صورت میدانی شناسایی و دنبال می‌کنیم، گفت: در مباحث اقتصادی عملیاتی ورود می‌کنیم تا بتوانیم به رونق فضای کسب و کار کمک کنیم.

معاون خبر شبکه زاگرس تقویت فرهنگ کار را نیازمند فعالیت رسانه ملی در کنار فعالان اقتصادی دانست و افزود: مطالب بسیاری برای پخش در تلویزیون وجود دارد که طرح بسیاری از این موضوعات به رونق همه جانبه استان کمک می‌کند و به فعالان بخش خصوصی انگیزه می‌دهد.

وی با تاکید بر امیدبخشی به افراد جامعه در برنامه‌های تلویزیونی، گفت: مشکلات در شبکه زاگرس پخش می‌شود و اثرگذاری خوبی دارد.

این مسئول خبر شبکه کرمانشاه را دارای سطح و جایگاه بالا در کشور بیان کرد و متذکر شد: اعتماد مردم به رسانه ملی، ظرفیت خوبی برای کمک به فعالان بخش خصوصی است.

معاون خبر شبکه استانی کرمانشاه تصریح کرد: توانمند شدن بخش خصوصی ثمرات خوبی برای همه شهروندان دارد و برای کمک به رونق تولید، پیشرفت اقتصادی استان کرمانشاه و حمایت از فعالان بخش خصوصی در شبکه زاگرس اعلام آمادگی می‌کنیم.

رسول مرادی، مسئول تفسیر اخبار شبکه زاگرس نیز گفت: مردم نیازمند دریافت اخبار مثبت هستند و مسئولان باید کلی گویی را کنار گذاشته و مصادیق عملکرد و اقدامات خود را شفاف به مردم بگویند.

 

 

انتهای پیام/د

پایین آمدن رتبه بیکاری گویا در زندگی روزمره مردم نمود نداشت

 

برچسب ها: مطبوعات ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.