سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمه بیکاری برای ۲۵ هزار نفر اصفهانی

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان از پرداخت بیمه ی بیکاری ۲۵ هزار نفر در استان اصفهان خبر داد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد گورابی مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان امروز در نشست خبری خود که به مناسبت روز تأمین اجتماعی برگزار شد، با بیان اینکه سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان اصفهان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، اظهار کرد: این میزان ۶۶ درصد از جمعیت استان اصفهان را شامل می‌شود. همچنین در استان اصفهان ۳۴۰ هزار نفر مستمری و ۲۵ هزار نفر بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بدهی همه مراکز غیردولتی را پرداخت کرده‌ایم، افزود: این بدهی‌ها به صورت تهاتر پرداخت شده است.

گورابی مطالبه تامین اجتماعی از کارفرمایان استان اصفهان را یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این مطالبات به صورت اقساط دریافت خواهد شد ضمن اینکه بسته‌های حمایتی دولت نیز در اختیار سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد که بودجه بیمه بیکاری نیز از همین محل تامین می‌شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان استفاده از فناوری‌های نوین را از مواردمهم در دستور کار سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد و گفت: این طرح از سال گذشته آغاز شد که در سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار سفر شهری را به واسطه‌ی ارسال الکترونیکی اسناد کاهش دادیم.

گورابی بزرگترین مطالبات تامین اجتماعی را ریسندگی و بافندگی کاشان، شرکت پلی اکریل و اتوبوسرانی اصفهان دانست و افزود: در خصوص حل مشکلات اتوبوسرانی تهاتر با اتوبوسرانی در حال انجام است.


وی افزود::هزینه‌های درمان در کشور و به دنبال آن در اصفهان افزایش یافته است، هزینه درمان در استان اصفهان در سال ۹۲ حدود ۲۵۰ میلیاردتومان و در سال ۹۶ به یک هزارو ۴۰۰میلیارد تومان رسیده است نشاندهنده افزایش چشمگیر هزینه‌ها است.
مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه در حوزه‌ی تامین پزشکان متخصص کودکان دچار مشکل هستیم گفت: در این زمینه به دنبال برطرف کردن کمبود‌ها هستیم و پیشخدمت برای بازنشستگان و افراد بالای ۶۵ سال را در دستور کار داریم.

گورابی خاطرنشان کرد: قصد داریم بیمارستان نوربخش یا میلاد۴ که ساخت آن در دوره مدیریت گذشته قول داده شده را هرچه زودتر به بهره برداری برسانیم.


انتهای پیام/م

 

نشست خبری مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان 

برچسب ها: تامین اجتماعی ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.