سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزشی قوانین داوری کیک بوکسینگ در رشت

دوره آموزشی قوانین داوری کیک بوکسینگ برای نخستین بار در کشور در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمود نیک سیمایی، رئیس کمیته داوران هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: هیات ورزش‌های رزمی استان گیلان یک دوره آموزشی قوانین داوری رشته کیک بوکسینگ با حضور ورزشکاران، فایترها، داوران و مربیان را در رشت برگزار می‌کند.

وی، با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به همت هیات ورزش‌های رزمی گیلان ویژه آقایان و بانوان و بدون محدودیت سنی برگزار می‌شود، افزود: دوره آموزشی قوانین داوری رشته کیک بوکسینگ برای نخستین بار در سطح کشور و با هدف به روز شدن دانش و شناخت پنل اصلی داوری رشته کیک بوکسینگ تشکیل خواهد شد.

رئیس کمیته داوران هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: این دوره آموزشی چهارم مرداد ماه در سالن مهمانسرای المپیک ورزشگاه عضدی رشت برپا و از سوی استاد محمد بهرام جودری مدرس بین المللی فدراسیون ورزش‌های رزمی جمهوری اسلامی ایران تدریس می‌شود.

محمود نیک سیمایی افزود: برگزاری این دوره‌ها با هدف شفاف سازی و ارتقای سطح علمی فایتر‌ها و اساتید از مقررات و قوانین داوری رشته کیک بوکسینگ است تا در رویداد‌ها و مسابقات شاهد اعتراضات کمتری باشیم.

وی گفت: شرکت در این دوره بدون محدودیت سنی برای داوران، مربیان و ورزشکاران استان گیلان انجام می‌شود و رزمی کاران علاقمند می‌توانند برای شرکت در این دوره به همراه یک قطعه عکس، یک برگ فتوکپی کارت ملی و واریز مبلغ ۴۰ هزار تومان ثبت نام کنند.

رئیس کمیته داوران هیات ورزش‌های رزمی گیلان افزود: به همه شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه بازآموزی داوری از سوی هیات ورزش‌های رزمی استان گیلان اعطا خواهد شد.

نیک سیمایی تصریح کرد: علاقمندان، ورزشکاران و فایتر‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند روز‌های یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر با شماره ۳۲۱۱۴۴۴۱ دفتر هیات رزمی استان و یا با شماره تماس ۰۹۱۱۵۵۰۳۳۹۷ استاد محمود نیک سیمایی رئیس کمیته داوران هیات رزمی استان گیلان تماس گیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

دوره آموزشی قوانین داوری کیک بوکسینگ در رشت برگزار خواهد شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.