سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان هرسین

کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان هرسین چهارمین جلسه خود را در سالجاری تشکیل داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیر شاه آبادی فرماندار هرسین گفت : با تلاش‌های شبانه روزی بازوند استاندار و همدلی تیم اقتصادی طی یکسال گذشته با تزریق اعتبارات دولتی، احیای واحد‌های تولیدی راکد و فعال نمودن کارگروه تسهیل و رفت موانع تولید ضمن ایجاد اشتغال پایدار آمار بیکاری در استان کرمانشاه را کاهش دادند و این جای تقدیر دارد.

وی به تشریح آمار عملکرد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در شهرستان هرسین تا تاریخ ۹۸/۰۴/۲۲ پرداخت و میزان اشتغال طرح‌های پرداختی در این راستا را ۱۱۹۵ نفر اعلام کرد.

شاه آبادی ادامه داد: این میزان اشتغالزایی با پرداخت حدود ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۶۷۳ طرح میسر شده است.

فرماندار هرسین از رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست با توجه به اعتبارات تخصیصی دولت به منظور ایجاد اشتغال در طرح تسهیلات نهاد‌های حمایتی نسبت به اطلاع رسانی مؤثر به خانواده‌های معظم ایثارگران اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار هرسین در بخش دیگری از سخنانش با توجه به اعلام برخی از رسانه‌ها مبنی بر انحراف در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری تصریح کرد: انحرافی در پرداخت تسهیلات وجود ندارد و فهرست استفاده کنندگان از این طرح‌ها در پرتال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه موجود می‌باشد.

 تعدادی از سرمایه گذاران که اقدام به خرید واحد‌های تولیدی راکد منطقه نموده بودند به تشریح طرح‌های خود پرداختند.

سرمایه‌گذاران خواستار استفاده از تسهیلات اشتغالزایی و مواد خام مورد نیاز واحد تولیدی خود شدند.

تولید پودر تونر چاپگر‌های لیزری و ایجاد صنایع تبدیلی فرآورده‌های معدنی (منگنز) از مهمترین طرح‌های سرمایه‌گذاران بود و امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین بار دیگر بر حمایت از سرمایه‌گذاران تأکید کرد .

 

 

انتهای پیام/د

احیای واحد‌های تولیدی راکد و فعال نمودن کارگروه تسهیل و رفت موانع تولید

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.