جلسه شورای مدیران شهرداری کرمانشاه در محل شهرداری منطقه پنج با حضور شهردار، معاونین و جمعی از مدیران شهرداری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،طلوعی شهردار کرمانشاه گفت : به طور قطع حضور در مناطق و از نزدیک قرار گرفتن در جریان مشکلات و معضلات سطح منطقه می‌تواند به ارتقاء کارآمدی مدیریت شهری کمک شایانی می‌کند.

وی گفت : در سطح منطقه پنج کار‌های خوبی آغاز شده، اما ناکافی است چرا که این منطقه به نوعی پیشانی شهر به دلیل مناطق گردشگری و تاریخی آن محسوب می‌گردد و ضرورت دارد که نگاه و توجه بیشتری به آن گردد.

طلوعی ادامه داد: در سطح این منطقه بخش اعظمی از فضای سبز شهری و گردشگری وجود دارد و نیازمند این است که در حفظ و نگهداری آن تلاش بیشتری گردد، و نباید درختی خشک شود یا از بین برود چرا که در درخت و درخت کاری هر چه هزینه کنیم باز هم کم است.

طلوعی در پایان گفت: باید سرعت کار‌های عمرانی و خدماتی در سطح منطقه بیشتر گردد، اما نباید کیفیت و صحت و سلامت کار پایین بیاید هر چند خوشبختانه فضای کاری در شهرداری فضای کار، تلاش و خدمت به مردم است و امید به مردم برگشته است و فضای خدمتی که در شهرداری شروع شده باید به سایر سطوح مدیریتی استان نیز سرایت کند و این فضا را همه با خم باید نشر دهیم، مردم نیز مطالبات و حق و حقوق خود را باید بشناسند و از مدیران مطالبه کنند.

بهمن سوری شهردار منطقه پنج گفت: سطح این منطقه ۱۵۰۰ هکتار می‌باشد که با ۱۷۵ هزار نفر جمعیت و ۲۶ شهرک یکی از مناطق وسیع شهر محسوب می‌گردد، همچنین این منطقه دارای ۳۲ پارک و ۱۲ میدان می‌باشد.

وی افزود: امیدواریم تشکیل چنین جلساتی به رفع نواقص، مشکلات و خواسته‌های منطقه منجر گرددتا بتوانیم خدمات مناسب‌تر و با کیفیت تری را به شهروندان عزیز ارائه نمائیم، هر چند با توجه به مشکلات به ویژه مسائل مالی با دست خالی و انرژی که شهردار محترم به پرسنل می‌دهد کار‌های بزرگی انجام داده ایم.

 

 

انتهای پیام/د

حضور در مناطق و از نزدیک قرار گرفتن در جریان مشکلات و معضلات به ارتقاء کارآمدی مدیریت شهری کمک می‌کند

 

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.