معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: در شهر ما مدعی مهدویت زیاداست، اما کمتر به دنبال دشمن شناسی در حوزه مهدویت هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، به همت کانون خادمیاران کتاب آستان قدس رضوی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، جلسه تحلیل و بررسی کتاب «فراماسونری» در محل نمایشگاه رواق رضوی با حضور نویسنده و کارشناسان برگزار شد.


با حضور نویسنده کتاب:جلسه تحلیل و بررسی کتاب «فراماسونری» در محل نمایشگاه رواق رضوی برگزار شدبه همت کانون خادمیاران کتاب آستان قدس رضوی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، جلسه تحلیل و بررسی کتاب «فراماسونری» در محل نمایشگاه رواق رضوی با حضور نویسنده و کارشناسان برگزار شد

 رضاکریمی، معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه  گفت: در مورد فراماسونرینوشته و گفته بسیار است، ولی عموماً احتمالاتی بیشنیستند. مشهور است که فراماسونری یک گروه مخفیاست همین موضوع یکی از دلایل مبهم ماندن تعریفکامل فراماسونری است.

وی همچنین در تحلیل کتاب فراماسونری افزود:واقعیت این است که فراماسونری محکماتی دارد، اینجریان با سابقه باستانی یک جریان نخبه گرای یهودیمدرن است که از سحر و شیطانی پرستی هم بهرهمی برد، اما این اطلاعات کافی نیست، برای مثال بایدنسبت گروه‌هایی مثل بهائیت یا عرفان‌های نوظهوربا فراماسونری به صورت مستند روشن شود. همچنین شایسته بود در مورد شخصیت‌های معتبر کهاتهام فراماسون بودن وجود دارد تحقیق شود.

نگار شاملو، نویسنده این کتاب، در این جلسه گفت: هدف من از تألیف این کتاب نوشتن یک اثر به زبان ساده برای عموم بودکه بگویم فراماسونری چیست؟

وی  بیان کرد: در شهر ما مدعی مهدویت زیاداست، اما کمتر به دنبال دشمن شناسی در حوزه مهدویت هستیم.

شاملو در ادامه سخنان خود در خصوص سرگذشت تألیف کتابش گفت: در این راه مسیر سختی راگذراندم و بسیاری با موضوع مخالفت می‌کردند وساعت‌ها با اساتید دانشگاه مذاکره کردم، در این موردمنابعی وجود داشت، اما برخی از آن‌ها سال‌ها پیش بهچاپ رسیده بود و در بازار کتاب وجود نداشت و دربعضی موارد ماه‌ها جستجو کردم تا به منبع دست پیدا کردم.
در ادامه این جلسه تعدادی از کتابداران و اعضایکانون خادمیاران کتاب در خصوص این اثر بانویسنده گفتگو کردند.
گفتنی است کتاب فراماسونری (برادری نوین) اثرخانم نگار شاملو توسط انتشارات ماهتاب غرب در ۱۱۸ صفحه و با قیمت ۱۷۰۰۰ تومان در سال ۹۸ به چاپ رسیده است.

انتهای  پیام/ز

 

فراماسونری چیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.