سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۲ نماینده از کرمان در مسابقات فوتبال ساحلی کشور

تیم‌های کمیل کرمان و شهرداری بم به عنوان نمایندگان استان کرمان در مرحله اول مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی بانوان کشور حضور خواهند یافت.

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی بانوان کشور از ۲۶ تیر جاری در دو استان مازندران و یزد آغاز خواهد شد.

وی با اعلام اینکه این رقابت‌ها در دو گروه برگزار می‌شود که میزبان گروه دو باشگاه دهیاری ملاباشی یزد است، افزود: تیم‌های کمیل کرمان و شهرداری بم از استان کرمان در گروه دوم این رقابت‌ها قرار دارند و باید با تیم‌های دهیاری ملاباشی یزد و شهدا چلیچه در مرحله اول و دور گروهی این مسابقات دیدار کنند.

امیرخسروی تصریح کرد: در گروه اول این مسابقات نیز تیم‌های شهرداری فرح آباد، فدک ارومیه، پارس دکل مرکزی و ایمن گیلان سنگر به میزبانی باشگاه شهرداری فرح‌آباد حضور دارند.

وی یادآور شد: مرحله اول و دور گروهی این مسابقات به مدت سه روز برگزار خواهد شد که روز جمعه ۲۸ تیر جاری، دور اول این مسابقات پایان خواهد یافت.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان بیان داشت: تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بم به سرمربیگری فاطمه زنگی و سرپرستی مهرناز عباس‌زاده و تیم کمیل کرمان نیز به سرپرستی اسماء مهدی‌زاده و سرمربیگری سعیده نامجو در این رقابت ها حضور خواهند یافت.

امیرخسروی به برنامه‌ریزی هیئت فوتبال استان کرمان برای رشد و اعتلای فوتبال ساحلی در استان اشاره کرد و گفت: این هیئت به طور جدی به دنبال گسترش و تقویت فوتبال ساحلی در استان کرمان است تا جایی که امسال چهار نفر از این استان در کلاس مربیگری سطح A کشوری فوتبال ساحلی که زیر نظر عباس هاشم‌پور سرمربی تیم ملی برگزار شد، شرکت کردند.

وی افزود: شهرداری بم با ترغیب هیئت فوتبال استان برای اولین بار است که در مسابقات فوتبال ساحلی بانوان کشور تیم‌داری می‌کند.

امیرخسروی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: چندی پیش دپارتمان فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال از هیئت فوتبال استان کرمان به دلیل اعلام آمادگی این هیئت برای حضور در المپیاد ورزشی که فوتبال ساحلی هم به آن راه یافته، تقدیر کرد.

انتهای پیام/ب

حضور بانوان کرمانی در رقابت های فوتبال ساحلی کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.