سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از هشت خانه داوطلب هلال احمر در نایین

رئیس جمعیت هلال احمر نایین از بهره برداری هشت خانه داوطلب در نایین و حومه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد زمانی رئیس جمعیت هلال احمر نایین گفت: هشت خانه داوطلب هلال احمر در روستا‌های نایین به بهره برداری رسیده است و به زودی شاهد افتتاح این واحد‌ها به منظور آموزش‌های همگانی امداد و نجات و کمک به نیاز‌مندان خواهیم بود.

وی با اشاره به رسالت مهم هلال احمر در امر امداد و نجات افزود:مهم‌ترین وظیفه هلال احمر امداد و نجات است و متولی اصلی درمان در حوادث، اورژانس و سازمان نظام پزشکی است؛ لذا به دلیل فرهنگ سازی این امر مهم و با شعار هر خانواده یک امداد گر، طرح ایجاد خانه داوطلب در روستا‌ها مطرح گردیده و در حال اجرا میباشد تا ضمن آموزش‌های همگانی بتوانیم یاریگر افراد نیازمند در تمام کشور باشیم.

زمانی جوانان را از تاثیرگزار‌ترین اعضای هلال احمر دانست و گفت:از مهم‌ترین و تاثیرگزار‌ترین اعضای این خانواده بزرگ جوانان هستند که با اجرای طرح‌های شوق و رویش، دادرس، غنچه‌های هلال و طرح خادم به فراگیری آموزش‌های اولیه میپردازند و لازم است هر فرد آموزش‌های اولیه را برای استفاده در مواقع ضروری فراگیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر نایین در پایان افزود:در حال حاضر دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در انارک و گردنه ملااحمد، با وجود بیش از ۵۰ نفر عضو فعال در حال فعالیت اند و افراد میتوانند با شماره گیری ۱۱۲ از خدمات امداد و نجات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/م

 

بهره برداری از هشت خانه داوطلب هلال احمر در نایین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.