مهم‌ترین حوادث امروز چهاردهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز چهاردهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

 

خصومت شخصی، انگیزه متهم از انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان در اینستاگرم

سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی" رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: در پی شکایت دختر جوانی مبنی اینکه فردی ناشناس با انتشار تصاویر خصوصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و درج مطالب غیرواقعی بر روی آن‌ها باعث هتک حیثیت او شده موضوع شناسایی عامل یا عاملان این جرم در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان با انجام تحقیقات گسترده و یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند هویت اصلی متهم که از بستگان شاکیه بوده را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم در برابر مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت به جرم ارتکابی خود اقرار کرده و انگیزه اش از این کار را خصومت شخصی با شاکیه عنوان کرد و گفت، با توجه به تصاویری که از شاکیه در اختیار داشتم یک صفحه شخصی جعلی به نام وی در اینستاگرام ایجاد کرده و سپس اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در آن کردم.
سرهنگ مرتضوی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از معضلات جامعه امروز ما حفظ حریم خصوصی افراد است که به اشکال مختلف توسط سودجویان و کلاهبرداران نادیده گرفته شده و با سوء استفاده از مصادیق مختلف نقض این موضوع، از قربانیان اخاذی و هتک حیثیت می‌شود، بنابراین هموطنان می‌توانند آخرین و به روزترین آموزش‌های لازم درخصوص استفاده صحیح از ظرفیت‌های فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir دریافت کنند.
 

توقیف خودروی تیبا با ۱۳۲ کیلو تریاک

 

سرهنگ "غلامحسین صفری"رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود دریافتند، ۲ سوداگر مرگ قصد دارند به وسیله ۲ دستگاه خودرو مقادیری مواد افیونی را از استان‌های جنوبی کشور به مقصد استان اصفهان انتقال دهند، به همین منظور بلافاصله وارد عمل شده و شناسایی و توقیف خودرو‌های مذکور را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: سرانجام ماموران پس از چندین ساعت کنترل خودرو‌های عبوری در محور ورودی اصفهان موفق شدند، یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ که به صورت راه پاک کن خودروی حامل مواد مخدر عمل می‌کرد را شناسایی و متوقف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: ماموران پس از آن یک دستگاه خودروی سواری تیبا ۲ حامل مواد مخدر را نیز توقیف و در بازرسی صورت گرفته از این خودرو ۱۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

سرهنگ صفری بیان کرد: در این عملیات ۲ سوداگر مرگ دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضائی داده شدند.

 

کشف یک میلیارد ریال طلاجات مسروقه از مخفیگاه سارق منزل در"اصفهان

 
سرهنگ" حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس پرونده‌ای در پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تشکیل و اکیپی از کارآگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان با استفاده از اقدامات علمی و تخصصی خود سرانجام موفق شدند هویت اصلی فردی که اقدام به این سرقت‌ها کرده بود را شناسایی و پس از اخذ مجوز از مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک میلیارد ریال طلاجات مسروقه از مخفیگاه متهم گفت: سارق دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته به ۳ فقره سرقت طلاجات و وجوه نقد از منازل مردم اقرار کرد که مجموع اموال مسروقه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد از مردم خواست برای نگهداری اموال با ارزش خود هوشیاری بیشتری داشته باشند و سکه، ارز و طلاجات با حجم بالا را به صندوق امانات بانک‌ها سپرده و یا در گاو صندوق مخفی، متصل به دیوار و غیر قابل حمل نگهداری کنند.
 

واژگونی خودرو در اردستان چهار مصدوم برجا گذاشت

غلامرضا هاشمی زاده فرمانده انتظامی اردستان افزود: ساعت ۶ صبح امروز یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ اردستان به نائین واژگون شد که چهار نفر سرنشین این خودرو با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی اردستان اعزام شدند.

غلامرضا هاشمی زاده بیان کرد: ۲ کودک به دلیل شدت آسیب‌های وارده، با استفاده از یک فروند بالگرد اورژانس هوانیروز به اصفهان انتقال یافتند و مادر خانواده نیز با آمبولانس اورژانس به بیمارستانی در اصفهان انتقال داده شد.

وی همچنین اظهار داشت: پدر این خانواده که از اتباع بیگانه است، همچنان در بیمارستان شهید بهشتی اردستان تحت درمان قرار دارد.

فرمانده انتظامی اردستان اضافه کرد: علت بروز این حادثه برابر نظر کارشناس تصادفات پلیس راه، بی احتیاطی از سوی راننده و توجه نکردن به روبه‌رو بوده است.
 
 

۲ مصدوم در واژگونی تانکر حامل اسید در جاده موته گلپایگان

مهران محمدی پور رئیس جمعیت هلال احمر میمه گفت: این حادثه امروز در جاده موته گلپایگان روی داد که مصدومان با حضور به موقع ماموران جمعیت هلال احمر و آتش نشانی به بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه و سپس به بیمارستان سوانح سوختگی استان اصفهان انتقال داده شدند.

بگفته کارشناسان پلیس راه گلپایگان علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.