سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار بویراحمد خبر داد

نصب ۳۵ دوربین پایش در شهر یاسوج

شرایط برای نصب ۳۵ دوربین پایش در شهریاسوج باید مهیا شود که تاکنون ۱۲ مورد آن انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فرماندار بویراحمدگفت: براساس دستورالعمل‌ها در جلسات استانی شرایط برای نصب ۳۵ دوربین برای پایش شهریاسوج باید مهیا شود که تاکنون ۱۲ مورد آن با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال انجام شده است.

کناری افزود: ۶۰ درصد از کار نصب ۱۰ دوربین جدید شامل خرید دوربین، اجرای فیبر نوری، مهیا شدن مکان و خرید دکل انجام شده که به زودی در مدار پایش قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مرکز مانیتورینگ و پایش در شهرداری مستقر است و امسال تلاش می‌شود با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی همه اعتبار مورد نیاز این شبکه تامین و در اختیار شهرداری قرار گیرد

فرماندار بویر احمد به بروز برخی حوادث ناگوار در شهر در سال گذشته اشاره کرد و افزود: دوربین‌های موجود در کشف جرم و شناسایی مجرمان به مدد نیروی انتظامی آمد.

کناری ابراز امیدواری کرد: نصب این دوربین‌ها در ۳۵ مکان مهم شهر یاسوج ظرف دوسال آینده علاوه بر کاهش بزهکاری‌ها به هدایت ترافیکی شهرهم کمک می‌کند.

شهردار یاسوج هم با بیان اینکه شهرداری مجری این طرح در شهر یاسوج است گفت: ۹۰ مکان برای نصب این دور بین‌ها برای دراز مدت پیش بینی شده است که به ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مقدم افزود: حدود ۹۰ درصد این اعتبار برای خرید تجهیزات هزینه می‌شوند.

شهرادر یاسوج گفت: برای ادامه‌ی کار به تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیاز است.

انتهای پیام/غ

نصب دوربین های پایش در یاسوج

برچسب ها: حوادث ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.