سامانه پایش تصویری تا پایان امسال در شهرهای کهگیلویه وبویراحمد راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداردر جلسه کمیته استانی سیستم هوشمند شهری گفت: با توجه به اهمیت موضوع امنیت،کاهش جرایم و کنترل ترافیک، سیستم نظارت هوشمند شهری در شهرهای استان با اولویت مراکز شهرستان ها نصب و راه اندازی می شود.

نظری با بیان اینکه تاکنون در 4 شهر استان از جمله یاسوج، دوگنبدان، سی سخت و لنده به صورت ناقص راه اندازی شده و یا در حال راه اندازی است افزود: با توجه به اهمیت امنیت و ترافیک در شهرها، موضوع بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده تا پایان امسال پیگیری و اجرا می شود.

وی کمبود اعتبار را یکی از مشکلات پیش روی این طرح اعلام کرد و ادامه داد: تلاش می شود با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و از محل اعتبارات جرایم راهنمایی و رانندگیِ تخصیصی به شهرداریها و همچنین اعتبارات عمرانیِ کمیته برنامه ریزی ،اعتبار مورد نیاز این طرح که از مصوبات شورای تامین استان است، تهیه شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار، کنترل و کاهش جرائم،تخلفات ترافیکی و رانندگی،تامین امنیت برای شهروندان و همچنین ایجاد زمینه نظارت بیشتر برای دستگاه های نظارتی و امنیتی را از مزایایی این طرح برشمرد.

انتهای پیام/د

راه اندازی سامانه پایش تصویری در شهرهای استان

برچسب ها: استانداری ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.