سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه خودروی توکیو محل رونمایی از طرح مفهومی اتومبیل الکتریکی لکسوس

لکسوس در نمایشگاه خودروی توکیو طراحی مفهومی تمام الکتریکی خود را رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لکسوس نمونه اولیه‌ای از محصول آینده خود به نام LC Convertilbe در جشنواره سرعت Goodwood امسال رونمایی کرد، به نظر می‌رسد این شرکت رونمایی‌های جذابی پیش از پایان ۲۰۱۹ در برنامه خود دارد؛ طی رویداد رسانه‌ای لکسوس در کاستاریکا متوجه شدیم که این شرکت قصد دارد در نمایشگاه خودرو توکیو ۲۰۱۹ از یک طرح مفهومی تمام الکتریکی پرده بردارد. گفتنی است, این نمایشگاه در روز‌های پایانی اکتبر برگزار خواهد شد.

مشخصات طرح مفهومی تمام الکتریکی لکسوس

هنوز اطلاعات مهمی درباره این خودروی تمام برقی در دست نداریم، اما جزئیاتی از آن را می‌دانیم. بنابر اطلاعات محدود ما، این یک خودروی شبه هاچ‌بک با زبان طراحی تقریبا رادیکال و خاص است. لکسوس هنوز تصویر تبلیغاتی از این خودرو منتشر نکرده است. انتظار می‌رود این تبلیغات یک هفته پیش از نمایشگاه منتشر شوند.

گفته می‌شود طراحی جدیدی در جلوپنجره طراحی مفهومی خودروی برقی لکسوس استفاده شده باشد که نسل جدید طراحی آینده این شرکت را به نمایش می‌گذارد. این خودرو به موتور برقی مجهز است و هنوز اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار نگرفته است، اما به زودی شاهد انتشار مطالب بیشتری از این خودرو خواهیم بود.


بیشتر بخوانید: پیک‌آپ ناوارا آخرین شانس نیسان در رقابت با فورد +تصاویر 


هدف همکاری تویوتا و لکسوس

به تازگی تویوتا از همکاری خود با سوبارو با هدف توسعه پلتفرمی برای خودرو‌های برقی اشاره کرد. انتظاری که ما از آینده این طراحی داریم این است که خودرو‌های برقی لکسوس بر اساس این پلتفرم طراحی و تولید شوند. متاسفانه درباره این که چگونه قدرت تولیدی موتور به چرخ‌ها منتقل می‌شوند، اطلاعاتی منتشر نشده است. بعضی معتقدند در این خودرو از سیستم چهارچرخ متحرک استفاده خواهد شد.

خودرو‌های برقی مدتی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرده‌اند، یکی از دلایل محبوبیت آن هم سازگار بودن این نوع خودرو با طبیعت است. آینده خودر‌وهای برقی بسیار روشن است و مطمئنا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد جایگزین شدن بسیاری از خودرو‌های فعلی که با سوخت فسیلی کار می‌کنند با خودروی برقی و هیبریدی خواهیم بود.

انتهای پیام/

خودروی مفهومی الکتریکی لکسوس در توکیو رونمایی می‌شود

برچسب ها: فناوری ، لکسوس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.