سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرا Face ID از Touch ID بهتر است؟ +فیلم

شرکت اپل تبلیغ جدیدی از فناوری خود را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد Face ID از Touch ID بهتر است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جدا از اهمیتی که اپل به محصولات جدید خود از جمله iPhone XS می‌دهد، این شرکت به تازگی دست به برجسته کردن یک فناوری از گوشی‌های خود زده است. این فناوری تنها روی اپل وجود دارد و اپل هم به جای تأکید روی قابلیت‌های خاص مدل‌های خاص خود در تبلیغات گوشی‌های هوشمندش این یک ویژگی را به تصویر می‌کشد.

شرکت اپل به تازگی یک ویدیوی تبلیغاتی به اشتراک گذاشته است که تک ستاره این تیزر، iPhone XR، یکی از پرفروش‌های این شرکت است. این گوشی با ظاهری که دارد، نمی‌تواند با گوشی‌های برتر اپل مانند XS یا XS Max اشتباه گرفته شود. پیام این تیزر تبلیغاتی به راحتی قابل دریافت است یعنی Face ID بهتر و امن‌تر از Touch ID در سال ۲۰۱۹ است.

روی هم رفته، باز شدن قفل صفحه نمایش با استفاده از اثر انگشت با معرفی گوشی iPhone X از روی گوشی‌های آیفون برداشته شد تا طراحی تمام صفحه این گوشی‌ها آسان‌تر به دست آیند. با این وجود، هنوز فروش گوشی‌هایی مانند iPhone 7 و 8 در کشورهایی نظیر سنگاپور بیشتر است و فناوری Touch ID نسبت به Face ID بنا به دلایل اقتصادی و در دسترس بودن محبوب‌تر است.


بیشتر بخوانید: معرفی ۶ روش موثر برای افزایش سرعت انتقال فایل در ویندوز ۱۰


در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی اپل برای فناوری Face ID دیده می‌شود که این فناوری برای مورد استفاده قرار گرفتن بسیار آسان است و برای استفاده از آن حتی لازم نیست یک انگشت هم بلند کنیم. نام این کلیپ «Nap» (به معنای چرت) است که نشان می‌دهد باز کردن قفل صفحه نمایش iPhone XR حتی بدون بلند شدن از جا هنگام چرت زدن هم امکان‌پذیر است و حتی سرعت باز شدن صفحه نمایش کم نمی‌شود.

انتهای پیام/

حریف‌طلبی اپل برای فناوری Face ID +فیلم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.