سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برد شیرین بیرون از خانه سن ایچ

تیم فوتسال سن ایچ ساوه بر میزبان خود فرش آرای مشهد غلبه کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  تیم فوتسال سن ایچ ساوه در هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران میزبان خود فرش آرای مشهد را شکست داد.

سن ایچ ساوه که در هفته اول این رقابت‌ها با ۴ گل شهروند ساری را شکست داده بود در دومین دیدار بیرون از خانه دو- یک تیم فوتسال فرش آرا را شکست داد .

نیمه نخست این دیدار با گل به خودی تیم فرش آرا  با یک گل به سود  تیم سن ایچ   به پایان رسید ؛در نیمه دوم بازی، فرش آرا با گل کمال کهندل نتیجه را مساوی کرد و در ادامه بازی تیم مهمان توسط گل علیرضا جوان به برتری ۲ بر یک دست یافت.

با این نتیجه تیم فرش آرا از ۲ بازی خود بدون امتیاز در رده سیزدهم و تیم سن ایچ ساوه با ۶ امتیاز در رتبه نخست جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال قرار گرفتند.

دو تیم فرش آرا مشهد و سن ایچ ساوه در ادامه هفته دوم لیگ برتر فوتسال در سالن بهشتی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم سن ایچ با نتیجه ۲-۱ بر فرش آرا غلبه کرد.

نماینده فوتسال استان در هفته سوم لیگ برتر،سه شنبه ۲۵ تیر در سالن فجر ساوه میزبان مس سونگون است وتیم  فرش آرا   به دیدار تیم شهروند ساری می‌رود  .

انتهای پیام/ج

تیم فوتسال سن ایچ ساوه بر میزبان خود فرش آرای مشهد غلبه کرد

.

برچسب ها: فوتسال ، عکس ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.