سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون برنامه ریزی دادگستری کل استان زنجان؛

نظارت بیشتر بر دادخواست های ارسالی به مراجع قضایی را تاکید کرد

معاون برنامه ریزی دادگستری کل استان زنجان گفت:نظارت بیشتر بر کاربران سیستم، کنترل دقیق و نهایی شکوائیه‌ها و دادخواست‌های ارسالی به مراجع قضایی از وظایف اصلی مدیران دفاتر خدمات قضایی است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛خسروی معاون برنامه ریزی دادگستری کل استان زنجان در جلسه بررسی مشکلات دفاتر خدمات قضایی استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران دفاتر خدمات قضایی گفت: نظارت بیشتر بر کاربران سیستم، کنترل دقیق و نهایی شکوائیه‌ها و دادخواست‌های ارسالی به مراجع قضایی از وظایف اصلی مدیران دفاتر خدمات قضایی است.

خسروی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار داشت: افراد و کاربرانی که در مراکز خدمات قضایی الکترونیکی با سیستم کار می‌کنند باید به موضوعات و مباحث حقوقی آشنایی داشته باشند و استفاده از یک کارشناس حقوق در هریک از دفاتر خدمات قضایی الکترونیکی جزء لاینفک دفاتر می‌باشد.

معاون برنامه ریزی دادگستری کل استان زنجان بر خور با تخلفات صورت گرفته در دفاتر، احتساب دقیق و صحیح هزینه‌های تمبر وکلاء، پرهیز از درج عناوین مجرمانه اضافه در شکوائیه‌ها، اشاره به خواسته اصلی خواهان در دادخواست‌ها، دقت لازم در تنظیم دادخواست‌های مالی، همکاری و تعامل بیشتر دفاتر با کارشناسان انفورماتیک دادگستری و اسکن کامل و خوانای مدارک خواهان از دیگر موارد مورد توجه در دفاتر خدمات الکترونیکی بیان کرد.

در این جلسه مدیران دفاتر خدمات قضایی الکترونیکی استان ضمن بیان مشکلات در فرایند انجام ثبت و ارسال دادخواست‌ها از طریق سیستم، ارتقاء و تقویت سیستم در دفاتر خدمات را خواستار شدند.

 

انتهای پیام/ر

ضرورت یک کارشناس حقوق در هریک از دفاتر خدمات قضایی الکترونیکی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.