سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۵۵ اثر به بخش نهایی جشنواره پویا نمایی راه یافتند

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه با اشاره به اضافه شدن بخش برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران به دومین جشنواره پویانمایی گفت: برگزاری این جشنواره نقش مهمی در رونق این صنعت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، افشین امیری  گفت: جشنواره با شعار «ایران پویا، کرمانشاه زیبا» در بخش‌های سریال، مجموعه پویانمایی، فیلم‌های کوتاه و نیمه بلند، موشن‌گرافی و جلوه‌های بصری و عروسکی و بخش‌های موضوعی شعار سال، مقاومت، دفاع مقدس، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، تهاجم سیاسی و فرهنگی و دستاورد‌های اجتماعی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در حال برگزاری است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه عنوان کرد: چهارشنبه ۱۹ تیرماه در جریان برگزاری جشنواره پویانمایی ۶ کارگاه آموزشی و علمی با حضور اساتید و صاحب‌نظران برجسته برگزار می‌شود ۱۵۳۰ اثر توسط ۳۴ نفر از داوران دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران بررسی شد که ۳۵۵ اثر به بخش نهایی راه پیدا کردند.

امیری گفت: به مناسبت هفته فرهنگی کرمانشاه، برنامه‌های عروسکی چهار گروه خاله شادونه، ململ، رنگین کمان و عمو مهربان در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه و سایر شهرستان‌های استان برگزار شده یا در حال برگزاری است.

وی افزود: در این جشنواره پویانمایی بیش از ۳۵۰۰ دقیقه برنامه از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کرمانشاه در شبکه‌های ملی و فراملی به نمایش گذاشته خواهد شد و علاوه بر این ۳۲ شبکه استانی با تولید تیزر و مستند ظرفیت‌های کرمانشاه را در جغرافیای ایران اسلامی روایت می‌کنند.

انتهای  پیام/ز

 

جشنواره پویانمایی بیش از ۳۵۰۰ دقیقه برنامه  در شبکه‌های ملی و فراملی به نمایش گذاشته خواهد شد

برچسب ها: فرهنگیان ، تئاتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.