سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه روند سلیقه سالاری در دوومیدانی/ کیهانی دوباره دست گل به آب داد

فدراسیون دوومیدانی مانع شرکت طاهرخانی در تورنمنت بین المللی قزاقستان شد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرونده تورنمنت بین المللی دوومیدانی جام کازانف با وجود اینکه چند روز پیش با کسب ۲ طلا، ۴ نقره و ۳ برنز برای ایران بسته شد، اما همچنان حاشیه‌های این مسابقات ادامه دارد. فدراسیون دوومیدانی برای حضور در مسابقات جام کازانف تصمیم گرفت که جمعی از ورزشکاران هیئت دوومیدانی استان گلستان و منتخب تیم ملی دوومیدانی را به این مسابقات اعزام کند و آن‌ها نیز مدال‌های رنگارنگی در این تورنمنت بدست آوردند، اما یکی از دوومیدانی کاران مدعی شده است که ازبکی‌ها خواهان حضور او در مسابقات شده بودند، اما مجید کیهانی رئیس فدراسیون از حضور این ورزشکار ممانعت کرد.

سبحان طاهر خانی دوومیدانی کار کشورمان در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط این روز‌های خود اظهار کرد: خوشبختانه شرایطم خوب است و روزبه روز رکوردهایم افزایش پیدا می‌کند حتی دعوت نامه‌ای هم از سوی فدراسیون دوومیدانی قزاقستان برای من ارسال شد تا در مسابقات جام کازانف شرکت کنم، اما رئیس فدراسیون به دلیل نامعلومی از اعزام من به این مسابقات خودداری کرد.

او ادامه داد: مسئولان دوومیدانی قزاقستان با توجه به اینکه رکورد من ۷.۹۶ متر بود خیلی تمایل داشتند تا در این مسابقات حضور داشته باشم، اما متاسفانه مجید کیهانی به دلیل در پیش بودن انتخابات ترجیح داد به جای اعزام ملی‌پوشان از ورزشکاران استان گرگان در این مسابقات استفاده کند.

عضو تیم ملی دوومیدانی بیان کرد: مسئولان فدراسیون با اعزام من به مسابقات مختلف مخالفت و در جواب من عنوان کردند که به دلیل ضعف فنی با فرستادن من موافقت نشده است. حتی قصد داشتم با هزینه شخصی به جام کازانف بروم، اما متاسفانه بنا به دلایل نامعلوم رئیس فدراسیون حاضر نشد مشکل من را حل کند. امیدوارم مسئولان وزارت ورزش شرایطی را به وجود بیاورند تا حق ورزشکاران دوومیدانی این چنین پایمال نشود.

علاوه بر این مدارکی وجود دارد که اظهارات طاهر خانی را تایید می‌کند.

انتهای پیام/

رونمایی از شاهکار جدید رئیس فدراسیون دوومیدانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.