مربی تیم ملی دوومیدانی گفت: به نظرم اگر این مربیان از تیم ملی کنار گذاشته شوند فدراسیون دوومیدانی با مشکل مواجه می‌شود.

سجاد مرادی مربی تیم ملی دوومیدانی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره هجمه های وارد شده به برخی از مربیان اظهار کرد: مربیانی دوومیدانی در گذشته ورزشکاران بزرگی بودند و اکنون هم به عنوان مربی کارشان را به خوبی انجام می دهند و شاگردان آنها در مسابقات مهم مدال های رنگارنگی را کسب کردند. به نظرم اگر این مربیان از تیم ملی کنار گذاشته شوند فدراسیون دوومیدانی با مشکل مواجه می شود.

او ادامه داد: مسئولان فدراسیون دوومیدانی قدر این افراد را نمی دانند و زمانی متوجه می شوند چه کسانی از دست دادند که دیر شده است. این رفتارها علیه مربیان تیم ملی زیبنده نیست و آن را تائید نمی کنم و بهتر است فدراسیون دوومیدانی در رویه خود تجدید نظر کند.

مربی تیم ملی دوومیدانی گفت: فدراسیون اگر از پتانسیل چنین مربیانی استفاده نکند آینده خوبی را برای این رشته متصور نیستم. این مربیان کسانی هستند که استعدادها را کشف می‌کنند و آنها نباشند چه کسی می‌خواهد این کار را انجام دهد؟ اما مربی خارجی می‌آ‌ید پولشان را تا ریال آخر می‌گیرند و می‌‌روند و چه شاگردان شان مدال بگیرد و چه نگیرد. اما مربیان داخلی باید حمایت کنند چون نسل آینده دوومیدانی به دست این نفرات ساخته می‌شود.


بیشتر بخوانید:

پیرجهان هم رکورد زد، هم طلا گرفت/ مدال نقره بر گردن حمیده عباسعلی نژاد

ربانی: کیهانی فراموش کرده رئیس فدراسیون دوومیدانی است/ بعید می‌دانم در المپیک توکیو نتیجه خوبی بگیریم

سپهرزاد: رئیس فدراسیون در پاداش‌ها دست برده است/ با ما همانند کارگر‌های موقت برخورد می‌کنند/ ۲ سال زحمت می‌کشیم ۲ ماه حقوق می‌گیریم


انتهای پیام/ 

اظهارات مرادی درباره وضعیت مربیان تیم ملی دوومیدانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار