سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلگان رتبه برتر ساخت فضاهای آموزشی را بدست آورد

فرماندار دلگان گفت: این شهرستان به عنوان پایلوت دولت در سال ۹۸ در سیستان و بلوچستان، رتبه برتر مدرسه سازی و احداث فضا‌های آموزشی در استان را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مجتبی شجاعی فرماندار دلگان اظهار داشت: دلگان با شروع ساخت بیش از ۶۰ پروژه آموزشی در سال ۹۷ و امسال، رتبه برتر مدرسه‌سازی و ساخت فضا‌های آموزشی در استان را بدست آورده که این امر مرهون تلاش‌های دولت، سپاه پاسداران، بنیاد برکت، دفاتر مراجع، خیران، گروه‌های جهادی و پیگیری‌های فراوان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، آموزش و پرورش و حمایت‌های استاندار، نماینده مجلس و امام جمعه دلگان است.

وی گفت: ساخت مدارس ۱۴ معصوم فرمانداری که سه مورد تحویل و ۲ مورد در هفته آتی کلنگ زنی و اجرایی می‌شود، مدرسه شبانه روزی هودیان و ۱۰ مدرسه دیگر توسط سپاه پاسداران که در ماه جاری کلنگ زنی خواهد شد و همچنین یک مدرسه ۱۴ کلاسه از محل بازآفرینی شهری و انتخاب پیمانکار احداث تنها سالن مطالعه ۲ طبقه آموزش و پرورش دلگان که در ماه جاری کلنگ زنی می‌شود، از مهمترین اقدامات در دست اجرا در این شهرستان است.

فرماندار دلگان افزود: احداث معلم سرا، بازسازی خوابگاه دختران گلمورتی و پیش بینی اعتبار بازسازی ۲ خوابگاه پسرانه امیرالمومنین و دخترانه شهر چگردک نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در دلگان است.

وی بیان کرد: همت خیران و نهاد‌ها را در آبادانی نقطه‌ای از ایران که مردمانش در ایثار، شجاعت، نبوغ و ایمان سرآمد هستند و در عین حال از محرومیت‌های آشکار رنج می‌برند به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با این حرکت خوب عمرانی در حوزه فضا‌های آموزشی شاهد انقلابی در سرانه کلاس‌های درس طی ۲ سال آتی باشیم.

گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در ۴۸۲ کیلومتری جنوب غرب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

ساخت فضا‌های آموزشی در جنوب سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: دانش آموزان ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.