سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو انجام شد؛

افتتاح طرح آبرسانی و واحد دوم بخار نیروگاه سیکل ترکیبی در جهرم

با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو، طرح آبرسانی از سد سلمان فارسی و واحد دوم بخار نیروگاه سیکل ترکیبی در شهرستان جهرم افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و اردکانیان وزیر نیرو طرح آبرسانی از سد سلمان فارسی به جهرم شامل ۲ ایستگاه پمپاژ آب در خشکی، یک مجموعه تصفیه خانه، ۴ باب مخزن با ظرفیت ۱۷ هزار متر مکعب با قابلیت پمپاژ ۶۵۰ لیتر بر ثانیه افتتاح شد.

همچنین در ادامه سفر معاون اول رئیس جمهور، واحد ۲ بخار نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات افتتاح و وارد مدار شبکه برق سراسری کشور شد.

این نیروگاه سیکل ترکیبی دارای ۶ واحد گازی با ظرفیت ۹۶۴ مگاوات تولید برق است که اکنون در مدار قرار دارد.

دو واحد از ۳ واحد بخار این نیروگاه اکنون با ظرفیت ۴۸۰ مگاوات در مدار قرار گرفته که با راه اندازی واحد سوم بخار این نیروگاه در اواخر امسال کل ظرفیت این نیروگاه به ۱۴۴۴ مگاوات افزایش خواهد یافت.

همچنین با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو طرح آبرسانی از سد سلمان فارسی به جهرم با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

همزمان با حضور معاون اول رئیس جمهوری در جهرم و در آئینی، تفاهم نامه‌ای بین معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری و دانشگاه پیام نور منعقد می‌شود تا از ظرفیت این دانشگاه در مسیر محرومیت زدایی و توسعه روستا‌ها به شکل مطلوبی بهره گرفته شود.

انتهای پیام/چ

بهره برداری از طرح آبرسانی و واحد دوم بخار نیروگاه سیکل ترکیبی در جهرم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.