سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه در ثبت نام چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر رتبه نخست کشور را دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ثبت نام ۱۸۷۹ شرکت تعاونی در استان در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر و کسب رتبه نخست کشوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ثبت نام ۱۸۷۹ شرکت تعاونی در استان در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر و کسب رتبه نخست کشوری خبر داد.


وی بیان کرد: ثبت نام از تعاونی‌های برتر جهت حضور در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر کشور از ۸ خرداد آغاز و تا دهم تیرماه پایان یافت و از بین نزدیک به ۳ هزار شرکت تعاونی فعال و در حال بهره برداری در استان تعداد ۱۸۷۹ تعاونی موفق به ثبت نام در این رقابت شدند.

حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه  از کسب نخست کشوری کرمانشاه در ثبت نام تعاونی‌ها در چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر، گفت: الگوی کسب و کار‌های تعاونی نسخه شفا بخش غلبه بر شرایط کنونی اقتصادی است و این الگو با ساماندهی سرمایه‌های انسانی متبحر و ماهر و تجمیع و مدیریت دارایی‌های خرد و هدایت آن‌ها به سمت ایجاد و گسترش کسب و کار و کارآفرینی، می‌توانند در سال رونق تولید، به خلق و آفرینش محصولات و خدمات مطلوب و با کیفیت و اشتغال آفرینی پایدار برای جوانان دانش آموخته دانشگاهی نقش آفرینی نماید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: کسب و کار‌های تعاونی کماکان پابه رکاب و آتش به اختیار برای مواجه شدن همه جانبه با شرایط سخت و حضور مقتدرانه در روز‌های دشوار د رهمه عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی آماده نقش آفرینی هستند.

وی  در خصوص کیفیت ثبت نام تعاونی‌ها اظهار نمود: بیش از ۶۰ درصد تعاونی‌های فعال و در حال بهره برداری استان در جشنواره بسترسازی و ثبت نام نموده اند و بیش از ۷۰ درصد از ثبت نام شدگان دارای مدارک و مستندات کامل هستند.

وی دارابودن ۳ سال سابقه، فعال و در حال بهره برداری بودن، دارا بودن بیلان مالی مثبت از آغاز سال ۹۵ تاکنون از مهمترین معیار سنجش برتری می‌باشد و ادامه داد: ۹ درصد از ۲۱ هزار شرکت‌های تعاونی که در سامانه ثبت نام نموده اند مربوط به استان کرمانشاه می‌باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه همچنین عنوان نمود: داوری سایبری، بازدید میدانی و تشکیل جلسات کارگروه علمی و هیات داوری در مرحله بعد برابر دستورالعمل‌های مربوطه و مدارک و مستندات مثبته، تعاونی‌های برتر استان را مشخص و برای داوری به جشنواره ملی به ستاد معرفی می‌شوند.
حسن عزیزی در پایان اظهار امیدواری کرد: امید است بتوانیم این رویداد فرهنگی و ترویجی بزرگ را در راستای شناسایی کسب و کار‌های تعاونی به گونه‌ای برگزار نمائیم که به توسعه خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی سازمانی در شرکت‌های تعاونی منجر شود و سهم اقتصاد تعاونی‌ها را در اقتصاد ملی افزایش یابد.

انتهای  پیام/ز



 

ثبت نام ۱۸۷۹ شرکت تعاونی در استان کرمانشاه در جشنواره 

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.