سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق کابل و ترانس‌های برق در نهاوند جان باخت

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت:سارق سابقه دارکابل و ترانس‌های برق نهاوند در حین سرقت جان باخت. از یک ترانس برق دوچار برق گرفتگی شد وجان باخت.

سرهنگ شااحمدساکی، فرمانده انتظامی نهاوند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه سارق سابقه دارکابل و ترانس‌های برق نهاوند در حین سرقت از یک ترانس برق دوچار برق گرفتگی شد وجان خود را از دست داد، اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره برق گرفتگی منجر به مرگ در یکی از راه‌های روستایی نهاوند بلافاصله ماموران انتظامی و آگاهی نهاوند به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از بررسی فنی و تخصصی مشخص شد، متوفی جوان ۳۲ ساله یکی از سارقین سابقه دار سیم و کابل برق بوده که در حین سرقت ترانس برق فشار قوی دچار برق گرفتگی شده و پس از سقوط فوت می‌کند.


وی با بیان اینکه پرونده این حادثه جهت اقدامات قانونی و قضایی در حال پیگیری است، اظهار داشت: با توجه به سیستم‌های جدیدی که اداره برق به منظور جلوگیری از سرقت در کابل، سیم و ترانس‌های برق به کار گرفته، افراد مختلف از هرگونه نزدیکی و تماس با وسایل برق خودداری کنند.

انتهای پیام/ج

سارق کابل و ترانس‌های برق در نهاوند جان باخت

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.