فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۳ سارق سیم برق و منزل در این شهرستان خبر داد.

۳ سارق در رزن دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی زنگنه، فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان رزن، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات تخصصی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، یک سارق سیم برق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند، همچنین ۲ سارق منزل و اماکن خصوصی توسط مأموران انتظامی شهرستان دستگیر و در مجموع ۳ فقره سرقت نیز کشف شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در مأموریتی دیگر و در پی کسب خبری مبنی بر فروش دارو‌های غیرمجاز در یکی از بخش‌های شهرستان رزن، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

زنگنه اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی فردی در این زمینه شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی در بازرسی از محل فعالیت وی، ۳ هزار و ۵۶۵ عدد انواع قرص و ۴۰ بسته پودر تقویت کننده غیرمجاز کشف و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از کشف ۳ دستگاه موتور سیکلت سرقتی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران انتظامی بخش سردرود شهرستان رزن با انجام کار اطلاعاتی دقیق و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، مخفیگاه ۳ سارق و مالخر در یکی از روستا‌های این بخش را شناسایی کردند.

وی افزود: در این راستا و در سه عملیات جداگانه، ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف و ۳ مالخر و سارق نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، زنگنه در پایان با اشاره به اینکه برخورد با سارقان وسایل نقلیه و خریداران اموال سرقتی یکی از مهمترین اولویت‌های کاری پلیس است، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ب

کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در رزن

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.