سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتبارات نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان پنج برابر شد

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: اعتبارات این نهاد در سالجاری با رشد پنج برابری نسبت به سال گذشته به ۲۷۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رضا سرحدی نیا سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اعتبارات این نهاد در سالجاری با رشد پنج برابری نسبت به سال گذشته به ۲۷۰ میلیارد تومان رسید.

وی افزود: این اعتبار قرار است صرف تخریب و بازسازی مدارس، ایجاد فضا‌های آموزشی جدید، اتمام طرح‌های نیمه تمام، حذف مدارس خشتی و گلی، استاندار سازی سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی با اولویت مدارس ابتدایی شود.

وی افزود: این مهم با عنایت دولت و مجلس و پیگیری‌های رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در رفع محرومیت زدایی از چهره سیستان و بلوچستان محقق شد.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: مهرالله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از ۱۴ تیر در سفر پنج روزه به این استان از نزدیک به بررسی مشکلات آموزشی منطقه می‌پردازد.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همچنین از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در این استان ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.

انتهای پیام/ع

تخریب و بازسازی مدارس سیستان وبلوچستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.