سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش عالی وزارت علوم خبر داد؛

تدریس سه زبان خارجی در مرکز زبان آموزی دانشگاه سمنان

دکتر فرزانه شمیرانی گفت: مرکز آموزش زبان دانشگاه سمنان درحال پیگیری اخذ مجوز‌های رسمی از وزارت علوم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دکتر فرزانه شمیرانی مدیرکل آموزش عالی وزارت علوم در بازدید از دانشکده علوم انسانی، مرکز آموزش زبان دانشگاه و نیز کارگاه‌های آموزشی این مرکز گفت: دانشگاه سمنان از ظرفیت‌های بسیار مطلوبی برخوردار است و مرکز زبان‌آموزی آن قابلیت استفاده در آموزش‌های آزاد را داراست.

وی با بیان اینکه زیر ساخت‌های مرکز آموزش زبان دانشگاه سمنان هم کاملا فراهم است افزود: با توجه به اینکه در استان سمنان مرکز آموزش زبان فعال نیست، وجود این مرکز در این دانشگاه موقعیت خوبی برای فراگیری زبان‌های مختلف برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.

مدیرکل آموزش عالی وزارت علوم با اشاره به اینکه مرکز آموزش زبان در دانشگاه‌های مختلف کشور فعال هستند گفت: مرکز آموزش زبان دانشگاه سمنان درحال پیگیری اخذ مجوز‌های رسمی از وزارت علوم است.

وی بیان کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌زودی مجوز مرکز زبان آموزی دانشگاه سمنان را صادر کند.

دکتر آرام رضا صادقی سرپرست مرکز زبان آموزی دانشگاه سمنان نیز گفت: این مرکز از مهر سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را به صورت آزمایشی آغاز کرده و هم اکنون در این مرکز زبان‌های انگلیسی، عربی و آلمانی در آن تدریس می‌شود.

وی با بیان اینکه منابعی که در این کلاس‌ها آموزش داده می‌شود مطابق با سرفصل‌های اتحادیه اروپاست افزود: مقدمات آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان و آموزش زبان کره‌ای نیز اخیرا از طریق مسوولان دانشگاه در دستور کار مرکز زبان آموزی دانشگاه سمنان قرار گرفته و به زودی به سرانجام خواهد رسید.

سرپرست مرکز زبان آموزی دانشگاه سمنانابراز داشت: در حال حاضر ۱۰ مدرس کار تدریس را در این مرکز بر عهده دارند ادامه داد: برگزاری کارگاه نگارش مقاله به زبان انگلیسی به اساتید و کلاس‌های آموزشی زبان برای دانشجویان و کارکنان از جمله فعالیت‌های این مرکز از ابتدای تاسیس تا کنون بوده است.

انتهای پیام / م

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌زودی مجوز مرکز زبان آموزی دانشگاه سمنان را صادر کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.