در این نشست ۲۵ دانشگاه منطقه ۹ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حضور دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رییس دانشگاه سمنان درنشست معاونین آموزشی منطقه ۹ وزارت علوم گفت: دانشگاه‌ها باید ماموریت گرا باشند و تولید علم نافع، در خدمت توسعه ملی و محلی بودن و دانشگاه بهره ور، کیفی، مسئولیت پذیر و پاسخگو از ویژگی‌های دانشگاه مطلوب است.

وی با بیان اینکه برخی از سرفصل‌های دروس دانشگاه‌ها قدیمی هستند افزود: باید این سرفصل‌ها را به نفع جامعه به روز رسانی کرد.
نصیری با اشاره به اینکه تولید مقاله خوب است، اما همه نباید در این مسیر حرکت کنند افزود: اینکه جامعه مسیر خود را طی کند، صنعت مسیر خود را و دانشگاه هم مسیر خود را برود وضعیت مطلوبی نیست و در این میان دانشگاه‌ها باید در حل مشکلات جامعه، منطقه و صنعت گام بردارند.

ورامینیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان نیز با بیان اینکه در این نشست ۲۵ دانشگاه منطقه ۹ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حضور دارند افزود: آموزش مفهومی، ارزیابی دوره‌های دکترا، چگونگی و هماهنگی در پذیرش دانشجویان غیرایرانی، آیین نامه مهارت آموزی و آیین نامه یک پارچه آموزشی از موضوعات این نشست یک روزه است.

پیشقدم دبیر منطقه ۹ نیز در این نشست با اشاره به تاثیر گذاری دانشگاه‌ها در جامعه گفت: دانشگاه‌ها باید به گونه‌ای فعالیت کنند که بیشترین تاثیر را داشته باشند و این تاثیر گذاری از کلاس درس و دانشجویان آغاز می‌شود.

انتهای پیام /  م

دانشگاه‌ها باید به گونه‌ای فعالیت کنند که بیشترین تاثیر رادر جامعه داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار