سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی پایان یافت

تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی طبق بازه زمانی برنامه ریزی شده با موفقیت انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست پالایش و رئیس تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی گفت: بخش‌های برنامه ریزی شده در بازه زمانی تعمیرات اساسی پالایشگاه در بازه زمانی سوم تا یازدهم تیر انجام گرفت.

محمد عابدی افزود: خلاقیت در نظارت ها، فعالیت ها، کنترل ها، بازنگری دستورالعمل‌ها و آماده سازی ها، نظارت‌های دائم ایمنی و بهره برداری با نگرش اجرای صحیح و ایمن از موارد مهمی بود که توجه به آن‌ها باعث شد زمان تعمیرات اساسی کاهش و روند اجرای فعالیت‌ها بهبود یابد.

پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی شامل فاز‌های ۶، ۷ و ۸ طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی در ۲۷۰ کیلومتری جنوب بندر بوشهر در عسلویه در مجاورت فاز‌های اول و سوم واقع شده و سال ۱۳۸۶ به بهره‌برداری رسمی رسیده است.

خوراک پالایشگاه شامل گاز ترش، میعانات گازی و محلول گلایکول از طریق ۳ خط ۳۲ اینچ دریایی به طول ۱۰۵ کیلومتر از سکو‌های SPD۷، SPD۸ و SPD۹ به آن می‌رسد.

پالایشگاه چهارم پارس جنوبی با هدف تولید روزانه ۱۰۴ میلیون متر مکعب گاز ترش و خشک و ۱۲۰ هزار بشکه میعانات گازی و سالانه ۱/۲ میلیون تن گاز مایع (پروپان و بوتان) برای صادرات طراحی و ساخته شده است.

انتهای پیام/ک

پایان تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.