تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی در روزهای گرم و شرجی انجام می‌گیرد تا زمستان آینده به خوبی سپری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  رئیس تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: برنامه‌های تعمیراتی این مجتمع با توجه به وسعت فاز‌ها، امسال نزدیک به ۵ ماه طول می‌کشد.

حسین فرزندی با بیان اینکه یکی از اهداف این مجتمع کاهش روز‌های تعمیرات اساسی است، افزود: برنامه تعمیرات پالایشگاه‌های پارس جنوبی از ۲۵ فروردین در پالایشگاه سوم (فاز‌های ۴ و ۵) آغاز شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون فعالیت‌های تعمیراتی در این پالایشگاه پایان یافته و  پس از پایان ماه مبارک رمضان فعالیت‌های تعمیراتی در دیگر پالایشگاه‌ها ادامه می‌یابد.

 رئیس تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی  بیان کرد: بر این اساس تعمیرات پالایشگاه دوم (فاز‌های ۲ و ۳) پارس جنوبی، ۱۸ خرداد آغاز خواهد شد.

فرزندی یادآور شد: پالایشگاه بعدی پالایشگاه نهم (فاز ۱۲) است که باید فعالیت‌های تعمیراتی خود را از ششم تیر آغاز کند و در ادامه نیز برنامه تعمیراتی پالایشگاه یکم (فازیک) از ۷ مرداد آغاز می‌شود.

به گفته رئیس تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی، این برنامه تعمیراتی در روز‌های گرم تابستان ادامه خواهد داشت و پالایشگاه هشتم (فاز‌های ۲۰ و ۲۱) فعالیت‌های تعمیراتی خود را از ۹ مرداد شروع می‌کند.

فرزندی بیان کرد: پالایشگاه هفتم (فاز‌های ۱۷ و ۱۸) ابتدای شهریور و پالایشگاه ششم (فاز‌های ۱۵ و ۱۶) ۲۲ شهریور، پالایشگاه دهم (فاز ۱۹)
۱۳ مهر و پالایشگاه چهارم (فاز ۶، ۷ و ۸) ۱۵ مهر برنامه تعمیراتی خود را کلید می‌زنند.

طبق برنامه، مجتمع گاز پارس جنوبی از روز‌های پایانی فروردین تا پایان مهر درگیر فعالیت‌های تعمیراتی است و تنها در روز‌های ماه مبارک رمضان این برنامه متوقف می‌شود.

نکته قابل توجه حجم بالای فعالیت‌هایی است که باید در روز‌های گرم و شرجی انجام گیرد.

انتهای پیام/ک

برنامه تعمیراتی مجتمع گاز پارس جنوبی تا مهر ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.