سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موفقیت پلیس در عمل به منویات مقام معظم رهبری بوده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: آنچه که همواره سرلوحه کار ماموران پلیس قرار داشته و سبب شده تا در کار خود موفق باشند عمل به منویات مقام معظم رهبری و تلاش برای اجرایی کردن فرامین ایشان بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، سردار علی‌اکبر جاویدان ظهر امروز در نخستین جلسه شور عمومی فرماندهی انتظامی استان که در سالن جلسات فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به گستردگی کار پلیس، توقعات و انتظارات هم از این نیرو افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: پلیس به عنوان نیرویی مردمی که هدفی هم جزو جلب رضایت مردم و ارتقای امنیت اجتماعی ندارد، همواره تلاش کرده تا بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان  کرد: یکی دیگر از تلاش‌های پلیس در راستای حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که در این زمینه نیز اقدامات خوبی اجرایی شده و یا در دست اجرا قرار دارد که نمونه آن تلاش برای مبارزه با برخی ناهنجاری‌ها مثل بدحجابی و یا بی‌حجابی در جامعه و یا داخل خودروهاست.

جاویدان تاکید کرد: حفظ شان و کرامت انسانی افراد هرچند اگر برخی شئونات را نیز رعایت نکنند از دیگر موضوعاتی است که پلیس حتما باید آن‌ها را رعایت کند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآور شد: در برخورد‌های صورت گرفته نیز همکاران ما ابتدا تلاش خواهند کرد تا با ارشاد، راهنمایی و تذکر افرادی را که ممکن است از روی ناآگاهی دست به برخی هنجارشکنی‌ها بزنند هدایت کرده و آن‌ها را متوجه رفتار نامناسب خود کنند.

جاویدان گفت: همین موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد بدون نیاز به تشکیل پرونده و حضور در محاکم قضائی متوجه رفتار نامناسب خود شده و رفتارشان را اصلاح کنند، اقدامی که با استقبال مردم نیز مواجه شده است.

وی ادامه داد: ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان پلیس برای مواجه و برخورد صحیح با مردم از جمله موضوعاتی بوده که در کرمانشاه رعایت و بر آن تاکید شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در عین حال بر حفظ اقتدار نیروی انتظامی در جامعه و میان مردم تاکید کرد و گفت: هر قدر این اقتدار مضاعف‌تر باشد امنیت پایدارتری نیز بر شهر حکم‌فرما خواهد شد.

جاویدان در پایان، نیروی انتظامی را سرباز وفادار ولایت‌فقیه و خادم راستین مردم معرفی کرد و گفت: من و همه همکاران هدفی جز جلب رضایت مقام معظم رهبری و عموم شهروندان شرف و قدرشناس کشور نداریم.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

حفظ اقتدار نیروی انتظامی در جامعه و میان مردم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.