در بیست و یکمین گردهمایی معاونان اجتماعی فرماندهی انتظامی استان‌های کشور، از سرهنگ "محمدرضا آمویی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، در بیست و یکمین گردهمایی معاونان اجتماعی فرماندهی انتظامی استان‌های کشور سرهنگ آمویی به عنوان مدیر برتر حوزه اجتماعی در بین استان‌های ب. (نوع دوم) از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لوح تقدیر دریافت کرد.

در بخشی از این لوح که به امضای سرتیپ دوم پاسدار "احمد نوریان" معاون اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی رسیده، آمده است: حفظ دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نیازمند پلیس کارآمد است که در تعامل با مردم، امنیت اجتماعی و فضائی توام با آرامش را به ارمغان می‌آورد.

بدینوسیله انتخاب جنابعالی به عنوان معاون اجتماعی برتر استان‌ها در سال ۹۷ را تبریک عرض نموده و از پیشگاه ایزد منان توفیق روزافزون شما را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و با پیرویاز منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مسئلت دارم.

در بخش پایانی لوح تقدیر عنوان شده: امید است با بهره گیری از وجدان کاری و صحت عمل در انجام وظایف و ماموریت‌های محوله موید و منصور باشید .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری بیست و یکمین گردهمایی معاونان اجتماعی فرماندهی انتظامی استان‌های کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.