سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش صنایع دستی در روستا‌های نمین با جدیت دنبال می‌شود

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین گفت: به منظور تقویت اقتصاد روستاها، آموزش صنایع دستی در روستاهای نمین با جدیت دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، منوچهر نورزاده، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین در بازدید از کارگاه آموزشی روستای گلشن عنبران شهرستان نمین گفت: با توجه به اشتغال زایی بالای صنایع دستی با هزینه کرد اندک، آموزش صنایع دستی در روستاها برنامه ریزی شده است.

وی افزود: دوره های آموزشی به صور مستمرر در کارگاه ها دایر بوده و به ویژه تقویت کمی و کیفی تولیدات را دنبال می کند تا فرصتی جهت درآمدزایی خانواده های روستایی فراهم شود.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین با بیان اینکه دوره های آموزشی به صورت رایگان است، گفت: به عنوان مثال دومین دوره آموزش های صنایع دستی در روستای گلشن عنبران شهرستان نمین با مشارکت جهاد دانشگاهی دایر شده است.

نورزاده ادامه داد: برپایی کارگاه های آموزشی در روستاهای شهرستان نمین مورد حمایت بوده و در صورت مشارکت خود اهالی و دهیاران می توان کارگاه های دائمی آموزشی راه اندازی کرد.

انتهای پیام/ع

آموزش صنایع دستی در روستاهای اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.