معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از راه اندازی کارگاه آموزش شاغلین صنایع دستی در روستای کلش شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ملکه گلمغانی زاده، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در حاشیه آغاز به کار این کارگاه آموزشی گفت: این کارگاه با هدف آموزش بانوان شاغل در حوزه صنایع دستی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی ۷۲ ساعته برای رشته گلیم پیش بینی شده است، افزود: بعد از روستای جید دومین کارگاه صنایع دستی روستایی از ابتدای امسال در شهرستان نمین در روستای کلش برگزار شده است.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: دوره‌های آموزشی با هدف توانمندسازی شاغلان برگزار می‌شود تا سطح کمی و کیفی تولیدات ارتقا یابد.
گلمغانی زاده گفت: آموزش صنایع دستی در روستا‌ها با جدیت برنامه ریزی شده و با هدف تقویت اقتصاد جوامع روستایی مورد تاکید است.
وی افزود: در سال مزین به شعار رونق تولید، رونق تولیدات صنایع دستی از برنامه‌های محوری اداره کل است که با برگزاری دوره‌های آموزشی به دنبال تقویت تولیدات هستیم.
انتهای پیام/ع

برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع دستی در روستا‌های استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.