سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بوشهر؛

پیروزی ازآن مسلمانان است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، با تاکید بر این نکته که پیروزی ازآن مسلمانان است تصریح کرد: بر اساس وعده قرآن کریم، دشمنان در نهایت مقابل اسلام و مسلمانان تسلیم می‌شوند و زانو می‌زنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه در جمع نماز گزاران بوشهری با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگزاران حج تمتع افزود: منافع استکبار جهانی با دین مبین اسلام در تضاد است و اختلاف آمریکا با ایران به دلیل دین اسلام است.

وی با تاکید بر فراهم کردن محیط امن در عربستان برای زائران خانه خدا تصریح کرد: دولت رژیم سعودی باید با فراهم‌کردن امنیت محیطی، امنیت حجاج را تامین کند ولی تاکنون این رژیم جنایتکار مرتکب جنایات‌های عدیده‌ای علیه حجاج کشورهای اسلامی شده است.

صفایی بوشهری بر تقویت بر مبانی دینی و مذهبی تصریح کرد: هر چه جامعه و مردم به مبانی دینی اسلامی بیشتر پایبند باشند پیروزی‌های متعددی نصیب‌شان می‌شود و هرجا منجر به شکست می‌شود نشان از این است که از مبانی دینی و اسلامیت فاصله گرفته‌ شده است.

وی برخورد قاطعانه دپیلماسی خارجی ایرانی در قابل اعمال انگلیس را یک ضرورت دانست وتاکید کرد: مسئولان دیپلماسی خارجی ایران به اشد وجه و عزتمندانه نسبت به اقدام انگلستان در توقف نفتکش ایرانی در جبل الطارق برخورد کنند.

امام جمعه بوشهر گفت: توقیف نفت کش ایرانی از سوی انگلیس در جبل الطارق بیانگر این است که این رژیم مرتجع هنوز در افق دزدان دریایی است و تصور می‌کند مانند دوران جاهلیت باید دزدی دریایی انجام دهد.

صفایی بوشهری افزود:اجرای برنامه‌های سیاسی، دانشی، مدیریت عمرانی و فرهنگی باید مورد توجه ویژه دهیاری‌ها، شهرداری‌ها، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها قرار داشته باشد

وی با اشاره به گرامیداشت روز قلم بیان کرد: از اصحاب علم و دانش تقاضا داریم رسالت تاریخی خود را در این برهه زمانی ایفا کنند و با روحیه انقلابی در برابر اندیشه‌های استکباری قرار بگیرند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به روز بزرگداشت بقاع متبرکه تصریح کرد: بر‌اساس منویات مقام معظم رهبری باید بقاع متبرکه به قرارگاه فرهنگی تبدیل شود که تحقق اندیشه‌های معظم‌له باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

انتهای پیام/م

اختلاف آمریکا با ایران به دلیل دین اسلام است

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.