نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نشست بحرین دوستان و دشمنان واقعی ملت فلسطین را به جهانیان شناساند و دسیسه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تاراج سرزمین‌های اشغالی فلسطین را افشا کرد.

نشست بحرین دوستان و دشمنان ملت فلسطین را معرفی کردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در تلاش بودند با پرداخت پول سرزمین‌های فلسطین را به غارت ببرند، اما با روشنگری‌ها و تحریم‌های نشست معامله قرن از سوی مسلمانان و آزادی‌خواهان، این نشست به نتیجه نرسید.

وی بیان کرد: این اقدام مسلمانان و آزادی‌خواهان نشان داد نابودی اسرائیل و آمریکا نزدیک است.

امام جمعه بوشهر همچنین با اشاره به دیدار مسئولان قوه قضائیه با رهبر معظم انقلاب گفت: ملت ایران مظلوم، ولی مقتدر است و ستم زیادی در طول تاریخ بر این ملت روا داشته شده، اما انقلاب اسلامی آمد و این ظلم‌ها را از بین برد.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: ظالمان جهان همواره در بخش‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و علمی به ملت ایران ظلم‌های مختلفی روا داشته‌اند، اما این ملت با رهبری‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تاکنون مقتدرانه در مقابل آن‌ها ایستادگی کرده است.

وی افزود: ملت ایران همواره پای انقلاب خود ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند دشمن به کشور و ارزش‌هایشان تعدی کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برضرورت تکریم ارباب رجوع و خوش رفتاری و صبوری دستگاه قضا با مردم و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و یادآور شد: قوه قضائیه نماد قانونمداری و عدالت گستری است و همه مردم امیدشان به این قوه است؛ نکند که عملکرد قضات، به علت رفتار عده معدودی زیر سوال رود.

ضرورت توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی با هدف کاهش تصادف‌ها و پیشگیری از مرگ و میر‌ها در گذرگاه‌های درون و برون شهری از دیگر بخش‌های سخنان آیت الله صفایی بوشهری بود.

وی به رعایت مصرف بهینه برق نیز اشاره کرد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان مصرف برق در استان بوشهر در چند روز اخیر در وضعیت قرمز قرار گرفته و لازم است که مردم برای جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی الگوی مصرف را رعایت کنند.

انتهای پیام/م

نشست معامله قرن دسیسه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای به تاراج بردن فلسطین را افشا کرد

برچسب ها: نماز جمعه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.