سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور قرارگاه خاتم در اقدامات بلند مدت اقتصادی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم بخش معادن و صنایع وابسته به خوبی می‌تواند در معادن استان کرمان ورود کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در دیدار فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با امام جمعه کرمان گفت: بخش معادن و صنایع وابسته معادن قرارگاه خاتم به خوبی می‌تواند در استان کرمان ورود کند، ضمن اینکه اقداماتی در حوزه جنوب استان هم انجام شده است.

وی بیان داشت: در شهر راور هم اقداماتی آغاز کردند و پیشنهاد دادیم تا تفام نامه همکاری میان قرارگاه واستاندار و نمایندگان مجلس صورت گیرد که حضور قرارگاه را در اقدامات بلند مدت اقتصادی منجر به اشتغال و تولید در استان داشته باشیم.

پورابراهیمی افزود: مجموعه قرارگاه ظرفیت بزرگی است و ظرفیت استان هم بالاست و می‌تواند این همکاری منجر به فعالیت‌های توسعه‌ای خوبی شود.

وی ادامه داد: نحوه تسویه مطالبات قرارگاه را باید کمک کنیم، دولت می‌گوید نمی‌تواند نفت بفروشد و از طرفی محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها موجب شد در استخراج نفتی هم با مشکلاتی مواجه شویم، پیشنهاد منطقی است که به جای طلب، نفت بدهیم، البته مقداری در بدنه دولت و وزارت نفت کارشکنی‌هایی است، اما امیدواریم طی دو ماه اینده راهکار‌های جدید از تهاتر و تسویه بدهی را بتوانیم فراهم کنیم.

پورابراهیمی عنوان کرد: این یک بازی دو سر برد است که هم دولت می‌تواند بدهی خود را تسویه کند، هم به دولت کمک می‌کند بابت محدودتی‌های نفتی فعالیت خود را استمرار دهد و هم قرارگاه جان دوباره‌ای برای ادامه فعالیت‌های خود می‌گیرد.

انتهای پیام/ی

جای طلب خود نفت بدهیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.