سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبارزان یمنی سامانه ضدموشکی پاتریوت متجاوزان را منهدم کردند

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در تازه‌ترین عملیات موفق خود خسارت‌های فراوانی به ائتلاف متجاوز تحمیل کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه المسیره، سرهنگ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن ضمن گزارشی درباره عملیات‌ موفق‌آمیز مبارزان یمنی و هلاکت شماری از فرماندهان ارشد ائتلاف متجاوز سعودی اعلام کرد یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی، سامانه ضدموشکی پاتریوت متجاوزان را در استان مأرب منهدم کردند.

به گفته سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی بامداد روز پنج‌شنبه در عملیاتی گسترده اهداف نظامی ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی را در استان مأرب با دقت بالا هدف قرار دادند.

سرهنگ یحیی سریع با بیان اینکه این عملیات پاسخی به ادامه جنایت‌های ائتلاف سعودی علیه مردم یمن است، در این‌باره افزود: مبارزان یمنی این عملیات را با موشک‌های بدر پی ۱ و با دقت بالا انجام دادند و منابع نظامی ما تأیید کردند در پی این حملات شماری از فرماندهان ارشد دشمن متجاوز کشته و زخمی شده‌اند.

عربستان و امارات به همراه چند کشور دیگر عربی از روز ششم فروردین سال ۹۴ به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور اقدام کرده‌اند تا عبدربه منصور هادی -رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن- را به قدرت بازگردانند. تجاوز نظامی ائتلاف سعودی به یمن تاکنون هزاران کشته و زخمی داشته است. همچنین بر اثر این حملات، میلیون‌ها یمنی آواره و زیرساخت‌های این کشور ویران شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ارمین
۲۱:۵۹ ۱۴ تير ۱۳۹۸
هیچ ظلمی پایدارنیست اخرعمروهابی صیهون است
محمد
۲۱:۰۴ ۱۴ تير ۱۳۹۸
انشاءالله که به زودی شاهد خروج کامل همراه با شکست و خاری دشمنان بشریت آمریکا و امارات و رژیم سعودی لعین از خاک یمن باشیم.
علی طاهری
۱۸:۰۳ ۱۴ تير ۱۳۹۸
درود بر رزمندگان انصارالله
سعید
۱۶:۰۸ ۱۴ تير ۱۳۹۸
به نظر من یمنی هاباید زیر ساخت های عربستان از جمله تصفیه کنها ی اب یا خطوط انتقال لوله نفت یا منایع نفت یا چاههای عربستان را باید نابود کند
ناشناس
۰۷:۱۴ ۱۴ تير ۱۳۹۸
به امیدپیروزی انصارالله یمن درودخدابرشهیدان انصارالله درودخدابرسردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۳ تير ۱۳۹۸
الله اکبر.... بابا ایول ..